معاون استاندار:

هواداران تراکتورسازی اجازه سوءاستفاده به معاندان نمی دهند

1398/02/18 - 10:29 - کد خبر: 1323 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حواشی مسابقه اخیر تیم تراکتورسازی تبریز در جریان لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: بطورقطع هواداران فهیم تراکتور اجازه نخواهند داد که بدخواهان و معاندان از حواشی و اتفاقات پیش آمده در مسابقات این تیم سوءاستفاده کنند.

به گزارش نصر به نقل ازعلیار راستگو اظهار داشت: بعد از اتفاقات اخیر، جلسه فوق‌العاده‌ای به دستور استاندار و با حضور مسئولان مربوط تشکیل شد و پس از بررسی دقیق جوانب موضوع، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان و مسئولان امر با جدیت پیگیر موضوع هستند و امیدواریم در مسابقه بعدی تیم تراکتور، تصویر شایسته‌ای از این تیم و هواداران فهیم آن به کل کشور مخابره شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جایگاه امروز تیم تراکتورسازی، مدیون حمایت‌های بسیار بالای مردم و هواداران پرشور آن است، افزود: برد و باخت در فوتبال طبیعی است؛ اما با توجه به انتظارات هواداران از تیم تراکتورسازی، ناراحتی آنها بعد از باخت اخیر قابل درک است.

وی افزود: البته باخت در یک مسابقه، نباید باعث بروز اتفاقاتی نظیر آن‌چه هفته گذشته رخ داد، شود و هواداران واقعی تیم تراکتور هم از این اتفاقات ناراحت هستند.

راستگو با انتقاد از رسانه‌هایی که به درج و انتشار اخبار کذب در خصوص حواشی تیم تراکتورسازی پرداختند، گفت: سعه صدر و خویشتن‌داری نیروی انتظامی در این اتفاقات کاملا مشهود بود.
وی تاکید کرد: هواداران فهیم تیم تراکتورسازی نیز قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند و در مسابقات بعدی این قدردانی خود را نشان خواهند داد.
تیم تراکتورسازی روز جمعه 30 فروردین در برابر پیکان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که پایان بازی با حاشیه هایی همراه بود.

انتهای پیام/

هواداران تراکتورسازی اجازه سوءاستفاده به معاندان نمی دهند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار