رئیس پلیس فتا زنجان؛

عامل برداشت غیرمجاز بانکی با ترفند فیشنیگ در زنجان دستگیر شد

1398/11/07 - 15:05 - کد خبر: 13206 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس فتا زنجان گفت: عامل برداشت غیرمجاز بانکی با ترفند فیشنیگ در دام پلیس فتا زنجان افتاد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سرهنگ دوم محمد علی آدینه لو از شناسایی و دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای خبر داد و گفت: این متهم با طراحی و انتشار ربات و اپلیکیشن‌های تلگرامی و با اجاره کارت‌های بانکی افراد دیگر با شگردهای مختلف اقدام به برداشت از حساب بانکی قربانیان و پولشوئی و کسب درآمدهای نامشروع می‌نمود.
رئیس پلیس فتا زنجان با بیان اینکه متهم پس از اقرار به بزه ارتکابی با قرار بازداشت، روانه زندان گردید افزود: شهروندان برای پیشگیری از این نوع کلاهبرداری نسبت به فعال سازی رمز یکبار مصرف کارت بانکی به بانک‌های عامل مراجعه کرده و با استفاده از افزونه ضد فیشینگ نسبت به بررسی سایت‌های جعلی بانکی اقدام نمایند.


هزار و ۳۶۰ دست لباس قاچاق در استان زنجان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس هزار و ۳۶۰ دست لباس قاچاق در استان زنجان کشف شد.
سرهنگ ایرج خانی پور، گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس هزار و ۳۶۰ دست لباس قاچاق در زنجان کشف شد.
وی اظهار کرد: علاوه براین لباس‌ها، ۲۲۵ تخته قالیچه پادری و ۴۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و دو قوطی داروی زنبور عسل خارجی هم دراین اتوبوس به صورت غیرقانونی حمل می‌شد که شناسایی و ضبط شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: این وسیله نقلیه در جاده بیجار به زنجان متوقف ومورد بازرسی قرارگرفت و ارزش تقریبی این محموله قاچاق یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و در این رابطه یک نفر هم دستگیر شد.
انتهای پیام/
عامل برداشت غیرمجاز بانکی با ترفند فیشنیگ در زنجان دستگیر شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار