الف ) مناقصه گزار : شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي
ب) موضوع مناقصه : شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي در نظر دارد مناقصه واگذاري خدمات تنظيف و نگهداري و توسعه فضاي سبز و باغباني و تصدي آبدارخانه ها و خدمات سرايداري و نامه رساني و امربري و خدمات اداري و پشتيباني وخدمات توزيع آب و خدمات تاسیسات ساختمانی و خدمات اداری و پشتیبانی ومکانیکی و نگهداری خودرو مربوط به کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادي تبريز و شهرستان هاي تابعه) به مدت یک سال طبق شرایط و احجام کار مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2003001186000070 بصورت الکترونیکی برگزار نماید.
ج) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه:
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه30.600.000.000 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت،اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شكل هاي ذيل ارائه گردد.
1-رسيد بانكي واريز نقدی به حساب IR 830100004001116206376803نزدبانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکزوجوه سپرده(بودجه عمومی).
2- ضمانت نامه بانكي (هر دو مورد به نام متقاضي و به نفع شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي باشد.)
(به پيشنهادهاي فاقد سپرده،سپرده هاي مخدوش ،سپرده هاي كمترازميزان مقرر،چك شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.)
دـ)محل،زمان و مهلت دريافت اسناد، محل تحويل و گشايش پيشنهادها:
كليه داوطلبین واجد شرایط شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی مرتبط با موضوع مناقصه می باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 000/000/2 ريال از طریق سامانه(واريز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند. (زمان انتشار در سایت یک روز بعد از آگهی نوبت دوم می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است).
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:
1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 41934 – 021 می باشد.
2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی و پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب(اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد .
3- شركت كنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی وپاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا مهلت مقرراعلام شده در سامانه به نشانی تبريز - بلوار 29 بهمن- شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي - دفتر حراست شركت تحویل نمایند.
4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در زمان تعیین شده در سامانه در اتاق كميسيون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشايش و رسيدگي خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041
متن آگهي در سایت های
www.azarwater.ir و
http://iets.mporg.ir و
www.setadiran.ir درج شده است.
روابط عمومي آب منطقه اي آذر بايجان شرقي
نوبت اول : 21/11/1403 نوبت دوم 23/11/1403