رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب؛

کاراته‌کای پیشکسوت میاندوآبی نایب قهرمان کشور شد

1398/11/06 - 16:15 - کد خبر: 13093 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «عزیز پوریوسف» کاراته‌کای پیشکسوت این شهرستان در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیر رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات پیشکسوتان کاراته کشور هفته گذشته در دو بخش کمیته و کاتا یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه همچنین در این رقابت‌ها ورزشکاران کاراته‌کا از سراسر کشور حضور داشتند، افزود: «پوریوسف» در وزن به اضافه ۸۵ کیلوگرم در رشته «کومیته» توانست مقام نایب قهرمانی را کسب کند.
میاندوآب یکی از قطب‌های مهم رشته‌های رزمی به ویژه کاراته در آذربایجان‌غربی است؛ کاراته‌کاهای این شهرستان همواره در رقابت‌های بین‌المللی و داخلی توانسته‌اند عناوین زیادی را به خود اختصاص دهند.
سیدعلی کریمی متولد ۱۳۷۰ میاندوآب از هفت سال گذشته عضو تیم ملی ایران است؛ وی تاکنون مقام نایب قهرمانی رقابت‌های استانبول، چین، مدال طلای آسیا در قزاقستان، نشان برنز جهانی در اندونزی و سه نشان طلای جام وحدت و دوستی ارومیه را کسب کرده‌است.
انتهای پیام/
کاراته‌کای پیشکسوت میاندوآبی نایب قهرمان کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار