معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛

«جلال» از آذربایجان شرقی به سراسر ایران می‌رود

1398/11/06 - 15:36 - کد خبر: 13081 نسخه چاپی

نصر: معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از پخش مجموعه تلویزیونی «جلال» در شبکه‌های یک و شما خبر داد.

به گزارش نصر ،آقای علی دارابی در حاشیه نشست اعلام برنامه‌های دهه فجر و انتخابات شبکه‌های استانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت: مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی «جلال» که با موضوع قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ است، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمعه همین هفته روی آنتن می‌رود.
وی اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی جلال؛ تولید شبکه آذربایجان شرقی است.
دارابی گفت: مجموعه کوچک تلویزیونی (مینی سریال) «محرمانه» در ۷ قسمت تولید شبکه استانی اصفهان است که در شبکه شما و شبکه اصفهان روی آنتن می‌رود.
وی اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی «مس» با موضوع آسیب‌های اجتماعی در ۲۶ قسمت مراحل تدوین و صداگذاری را می‌گذراند و به زودی در یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
معاون امور استان‌های صدا و سیما همچنین افزود: مجموعه تلویزیونی «گنج راه شیری» محصول شبکه استانی گیلان در ۲۶ قسمت در حوزه کودک و نوجوان است که مراحل پایانی تولید را می‌گذارد.
وی اضافه کرد: مجموعه تلویزیونی «سنجر خان» که قهرمان کردستان است به کارگردانی محمد حسین لطفی مراحل پیش تولید را طی می‌کند.
آقای دارابی گفت: مجوعه تلویزیونی «شیرعلی مردان» که قسمت دوم سریال «بانوی سردار» است نیز مراحل تحقیق و نگارش را می‌گذارند.
معاون امور استان‌های صداوسیما درباره فعالیت‌های تولید نماهنگ و سرود نیز افزود: در سال ۹۵ در شبکه‌های استانی فقط ۳۵۰ قطعه تولید داشتیم، اما امسال تا بهمن ۹۸، ​هشتصد قطعه تولید داشته ایم.
وی اضافه کرد: به منظور افزایش کیفیت تولیدات موسیقی شورای عالی هنر و ادبیات در شبکه‌های استانی فعال شده است.
دارابی گفت: از سال آینده هر یک از ۳۳ شبکه استانی، یک برنامه در زمینه شعر و موسیقی و ادبیات فارسی تولید و پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/
«جلال» از آذربایجان شرقی به سراسر ایران می‌رود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار