مصاف ارتش سرخ تبریز و تهران در آزادی/

"پیش بازی تراکتور و پرسپولیس"

1398/11/06 - 14:35 - کد خبر: 13078 نسخه چاپی

نصر: دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در مهم ترین بازی هفته در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، تیم تراکتور در اولین دیدار برگشت لیگ برتر و از هفته هفدهم در حالی به مصاف صدرنشین لیگ خواهد رفت که تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شده است.
پرسپولیس که نیم فصل اول با هدایت کالدرون موفق به قهرمانی در نیم فصل شد به دلیل مشکلات مالی، نتوانست مربی آرژانتینی خود را حفظ کند و به همین خاطر سرمربی دیگر تیم مدعی قهرمانی لیگ، یعنی تیم شهر خودرو را از چنگ این تیم درآورد تا نیم فصل دوم را با یحیی گل محمدی پیش ببرد.
در مقابل ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور پس از بحران های به وجود آمده در تیم، نقش اساسی را در موفقیت تراکتور ایفا کرد و موفق شد با چهار برد متوالی دوباره تراکتور را به مدعی قهرمانی لیگ تبدیل کند و با ۳۰ امتیاز در رده سوم قرار گیرد.
نکته جالبی که درباره این بازی وجود دارد این است که ساکت الهامی در مقطعی دستیار یحیی گل محمدی در تیم پدیده شهر خودرو بوده است و از این رو می توان جدال استاد و شاگرد نامید.
آمار جالبی که از این بازی وجود دارد این است که تیم پرسپولیس تا با حال بیشترین باخت را مقابل تراکتور دارد و در مقابل تیم تبریزی بیشترین بردش مقابل پرسپولیس است و با ۹ برد از این حیث رکورد دار است.
تیم تراکتور در تعطیلات نیم فصل یک مهاجم الجزایری جذب کرد که می تواند کمبود مهاجم در این تیم را به نوعی جبران کند و باید دید الهامی در این بازی از او استفاده خواهد کرد یا نه.
نکته مثبت این دیدار حضور تعداد زیادی هواداران دو تیم در ورزشگاه است که همیشه استقبال زیادی از این مسابقه می شود به خصوص تیم تراکتور که در تهران همیشه سهمیه مهمانی را پر می کند و تیم خود را در تهران تنها نمی گذارد و از این حیث تیم تراکتور بهره می گیرد.
بازی رفت این دو تیم در تبریز با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور تمام شد و این دیدار به نوعی زمان انتقام برای تیم میزبان نیز تلقی می شود.
همچنین با توجه به تساوی دیروز  تیم دوم جدول یعنی سپاهان در مقابل دیگر تیم تبریزی، این فرصت برای دو تیم وجود دارد که با برد تراکتور جای سپاهان را در جدول بگیرد و پرسپولیس با برتری در این دیدار فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
ناگفته نماند که دو تیم از ساعت ۱۵:۱۵ روز یکشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت محمدرضا اکبریان و تیم داوری او برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار