رییس هیات ووشو آذربایجان‌غربی خبر داد:

مدال برنز کشور بر گردن ووشوکار جوان آذربایجان‌غربی

1398/11/06 - 14:55 - کد خبر: 13074 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: «امیررضا نصیری» تالوکار جوان استان مدال برنز سبک «جین‌شو» رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور را بر گردن آویخت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی اصغر شادجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور از سه تا ۶ بهمن ماه جاری به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد و «نصیری» پس از ووشوکارانی از زنجان و مازندران بر سکوی سوم ایستاد.
وی با اشاره به اینکه هدایت تیم تالو استان را «سیدمهدی انامقی» قهرمان ملی‌پوش ارومیه‌ای بر عهده داشت، ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می‌شوند، و تیم ملی ووشو جوانان ایران سال آینده مسابقات جهانی مراکش را در پیش دارد.
بنا به این گزارش، اوایل دی ماه امسال تیم سبک «جیت‌کان‌دو» استان با کسب ۲۱ مدال رنگارنگ شامل پنج مدال طلا، هفت نقره و هشت برنز بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد.
آبان ماه امسال سه ووشوکار استان شامل «طرفان چابک»، «مسعود بینا» و «میرعلی مهدی» سه مدال مسابقات قهرمانی کشور را  کسب کردند.
همچنین تیم ووشو بانوان آذربایجان‌غربی نیز آبان امسال در تبریز و در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور توانسته بود دو عنوان چهارمی بخش ساندا را کسب کند.
نبود سالن تخصصی در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان‌غربی یکی از مهمترین مشکلات پیش‌روی هیات ووشو استان است.
انتهای پیام/
مدال برنز کشور بر گردن ووشوکار جوان آذربایجان‌غربی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار