مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل؛

کارگاه تولیدی سرشیر غیربهداشتی در اردبیل پلمب شد

1398/11/06 - 14:20 - کد خبر: 13068 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از شناسایی و پلمب یک واحد تولیدی سرشیر غیربهداشتی و متخلف خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی رحیمی‌آذر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر عرضه محصولات لبنی غیرقابل مصرف بویژه سرشیر در شهر اردبیل گروهی متشکل از رییس شعبه سیار و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، اماکن نیروی انتظامی و اداره کل استاندارد در قالب گشت مشترک از کارگاه‌های تولید مواد لبنی بازدید بعمل آمد.
وی افزود: در این بازدید یک کارگاه تولیدی که به صورت غیربهداشتی و با استفاده از مواد اولیه فاسد اقدام به تولید سرشیر می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.
وی اظهارداشت: تمامی سرشیرهای تولیدی معدوم و پرونده متصدی این کارگاه در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی و صدور رای می‌باشد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان‌کرد: مسائل مرتبط با بهداشت و سلامت جامعه قابل قیاس با موضوعات دیگر نبوده و مسامحه در این حوزه برای جامعه قابل قبول و پذیرفته نخواهد بود.
رحیمی‌آذر با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر کارگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه و تولید مواد لبنی افزایش می‌یابد، افزود: تامین و ترویج سلامت جامعه باید دغدغه همه مسوولان باشد چرا که امنیت غذایی جامعه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سلامت است.
او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد
انتهای پیام/
کارگاه تولیدی سرشیر غیربهداشتی در اردبیل پلمب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار