معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه ؛

خبرنگاران در جهت آگاه‌سازی مردم برای انتخاب اصلح تلاش کنند

1398/11/06 - 11:15 - کد خبر: 13033 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو از خبرنگاران خواست تا با تلاش مضاعف خود در آگاه سازی مردم برای انتخاب بکوشند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی روزیکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میانه گفت: باید در بحث انتخابات دست به دست هم داده با ایجاد فضای امن و بستر قانونی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را فراهم کنیم زیرا ورود افرد اصلح، توانمند، آگاه و مقتدر به مجلس شورای اسلامی سبب اقتدار قوه مقننه در کنار سایر قوا  برای اقتدار بیش از پیش نظام خواهد بود.
وی با تقدیر از زحمات خبرنگاران به جهت انعکاس اخبار و تنویر افکار عمومی در ساعات اولیه زلزله میانه و جلب و جذب کمکهای مردمی و خیرین و نیز انعکاس مسائل و مشکلات زلزله زدگان به مسوولان در جهت رفع آنها و کاستن از بار فکری مردم در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، افزود: ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم سبب کاهش دغدغه ها شد.
مشایخی از اخذ تسهیلات بازسازی و نوسازی منازل تخریب شده بیشتر از سهم شهرستان خبر داد و افزود: متوسط شهرستان در مقاوم سازی منازل روستایی ۵۵ درصد است.
فرماندار ویژه میانه به لزوم برخورد با کسانی که در فضاهای مجازی به بداخلاقی و سوء استفاده  در خصوص انتخابات و سایر موارد می پردازند تاکید کرد و افزود: باید در مورد فرهنگ رسانه ای، پویشی در فضای مجازی راه اندازی شده و گزارش و بازخوردهای لازم در زمینه های مختلف ارائه شود.
مشایخی در ادامه با بیان عملکرد دولت در شهرستان میانه و اجرای پروژه های مختلف عمرانی در تمامی حوزه ها بویژه بهداشت و درمان، نیاز شهرستان به دستگاه اکسیژن ساز با استفاده از ظرفیت خیرین، تعویض برخی دستگاههای دیالیز، استقرار لاپاراسکوپی، آماده سازی مرکز شیمی درمانی با توجه به تامین هزینه و مکان را از مهمترین نیازهای شهرستان در حوزه سلامت برشمرد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه MRI شهرستان راه اندازی شده و ۲۵۳ نفر از خدمات آن تا به حال بهره مند شده اند که بهره برداری رسمی از آن در دهه فجر انجام خواهد شد.
مشایخی همچنین خاطرنشان کرد: در شهرستان میانه با پیگیری مسوولان بالگرد اورژانس برای اولین بار در سطح استان در شهرستان میانه استقرار یافته و به ارائه خدمات مشغول است.
در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان میانه تجلیل شد.

انتهای پیام/
خبرنگاران در جهت آگاه‌سازی مردم برای انتخاب اصلح تلاش کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار