استاندار زنجان خبر داد:

افزایش اعتبارات ملی روستایی به ۳۰ میلیارد تومان

1398/11/06 - 10:45 - کد خبر: 13019 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان، از افزایش اعتبارات ملی روستایی از ۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته به ۳۰ میلیارد تومان در سال‌جاری خبر داد.

‌به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه دیشب در مجمع عمومی عادی هیئت امنای انجمن خیران مسکن‌ساز استان زنجان در محل استانداری زنجان، از اختصاص ۱۳ هزار و ۳۰۰ سهمیه در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن به استان زنجان خبر داد و گفت: امروز سهمیه‌ای که در این زمینه به استان اختصاص یافته، ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد است، این در حالی است که پیش از این، سهمیه مذکور در قالب بافت‌های فرسوده و … فقط هفت هزار واحد بود.
وی با اشاره به سهمیه تولید مسکن استان زنجان در بخش‌های مختلف، افزود: این سهمیه برای استان در زمینه پروژه‌های حمایتی و در قالب ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن 90هزار و920 واحد بوده و سهمیه‌ای که برای پروژه‌های مشارکتی در این زمینه اختصاص یافته، برابر با ۶۸۰ واحد مسکونی است. همچنین هم‌اکنون هزار و200 واحد در مرحله پی‌کنی قرار دارد.
استاندار زنجان با یادآوری اینکه سهمیه احداث و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استان زنجان دو هزار و700 واحد مسکونی است، تصریح کرد: آنچه که دولت در شرایط کنونی به عنوان تسهیلات سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن در نظر گرفته، در حدود پنج هزار میلیارد تومان است.
حقیقی در خصوص نحوه ثبت‌نام در طرح اقدام ملی تولید مسکن نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه پیمایش‌های لازم بعد از ثبت‌نام‌های اولیه انجام می‌شود، به همین خاطر پیش‌بینی ما بعد از انجام این ثبت‌نام‌ها این است که به واسطه خارج شدن افرادی که واجد شرایط نبوده اما اقدام به ثبت‌نام در این زمینه کرده‌اند، بتوانیم شاهد بازگشایی سایت ثبت‌نام برای دو مرتبه دیگر باشیم.
استاندار زنجان همچنین از افزایش اعتبار ملی وام روستایی از ۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته به ۳۰ میلیارد تومان در سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: در بخش بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی، احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر و نیز تسهیلات حساب ۱۰۰ امام در سال گذشته، سه هزار و ۸۵۵ واحد با ۷۴ میلیارد تومان واحد روستایی ساخته شده که این رقم در سال‌جاری به 9 هزار و548 واحد با مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان رسیده است.
انتهای پیام/
افزایش اعتبارات ملی روستایی به ۳۰ میلیارد تومان خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار