مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی؛

مردم آذربایجان‌غربی با مصرف بهینه از افت فشار در شبکه گازرسانی جلوگیری کنند

1398/11/05 - 14:30 - کد خبر: 12962 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: میزان مصرف گاز طبیعی با کاهش محسوس دما در استان دو درصد افزایش یافته‌است و با توجه به تداوم کاهش دما طی روزهای آینده، مردم با مصرف بهینه می‌توانند مانع از افت فشار در شبکه گازرسانی شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علیرضا شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه تامین‌گاز طبیعی بخش خانگی مهمترین اولویت شرکت در فصل سرماست، افزود: : برخلاف برخی ادعاها در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین گاز مشترکان خانگی نداریم و امیدواریم‌ مردم‌ نیز با مشارکت و احساس مسئولیت خود، خصوصا با صرفه‌جویی در مصرف گاز ما را در تامین جریان گاز طبیعی و خدمت‌رسانی به مردم‌ مناطق محروم یاری کنند.
وی اضافه کرد: در صورت کمبود احتمالی گاز طبیعی نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و با جایگزین کردن سوخت مصارف عمده، جریان گاز بخش خانگی را حفظ خواهیم کرد.
وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در گاز طبیعی به‌ویژه در روزهای سرد سال، افزود: تنظیم دمای محیط خانه و محل کار در دمای رفاه یعنی ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتی گراد، ‌خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌ها و محیط‌های بلا استفاده، تنظیم دمای آبگرمکن، پوشیدن لباس‌های مناسب در خانه به جای افزودن بر دمای اتاق می‌تواند نقش موثری در کاهش مصرف گاز داشته باشد.
دمای هوای آذربایجان‌غربی بر اساس اعلام هواشناسی به طور میانگین ۶ تا هفت درجه سانتی‌گراد کاهش یافته‌است و این استان طی جمعه‌شب، سردترین شب سال را سپری کرد.
بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز به تدریج سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و دمای هوا طی دو روز آینده به صورت محسوس کاهش پیدا می‌کند.
انتهای پیام/
مردم آذربایجان‌غربی با مصرف بهینه از افت فشار در شبکه گازرسانی جلوگیری کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار