//اطلاع رسانی//

بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت آذرلوله

1398/11/05 - 13:43 - کد خبر: 12954 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آذرلوله در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی شرکت آذرلوله ، دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای بازدید از ظرفیت های تولید داخل و قرار گرفتن در جریان رفع موانع در تولید ملی از شرکت آذرلوله تولید کننده لوله و اتصالات یو پی وی سی و پنج لایه و دارای نشان استاندار ملی و ایزو در مدیریت کیفیت بازدید کرد.
در جریان این حضور بخش های مختلف شرکت مورد بازدید قرار گرفت که مهمترین بخش ها به قرار زیر است:
این شرکت دارای بخش های مختلفی است که یکی از مهمترین بخش ها مرکز کنترل کیفیت یا به عبارتی دیگر آزمایشگاهی مجهز برای تبلور مرغوبیت تولیدات این شرکت است.
در ایــن واحــد کـلــیّـه آزمــون هــای مــورد نـیــاز طـبــق استانداردهای تعیین شده از  سوی اداره کل استاندارد و تحقیــقـات صنعــتی و نیـز استانداردهای اروپا جهت ارائه محصــول هــر چـه بهتــر و بـا کیفیــت بالا با بهـره گیری از تجهیزات و دستگاه های آزمایشـگاهی مجهز و مدرن توسط نیروی متخصص  انجام می پذیرد. این واحد دارای محل اختصاصی و مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی کامل و مدرن است که با استفاده از کادری مجرب و متخصص در مسیر تولید و تحویل کالای مرغوب ایرانی به مصرف کننده گام بر‌می‌دارد.

واحد تحقیق و توسعه R & D :
با توجّه به نیاز روز افزون صنعت تولید لوله هایU.P.V.C به نوآوری ها و محصولات جدید، واحد R & D  شرکت آذر لوله با بررسی مستمر نیاز های جامعه و بررسی نواقص سیستم های لوله کشی، اقدام به طراحی محصولات جدید  جهت تولید محصولات جدید  می نماید و همواره  سعی در انطباق محصولات و بار علمی این شرکت با صنعت دنیا می نماید.
 

واحد کنترل کیفیت:
در این واحد کلیّه آزمون های مورد نیاز طبق استانداردهای تعیین شده از  سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و نیز استانداردهای اروپایی جهت ارائه محصول هر چه بهتر و با کیفیت بالا با بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی مجهز و مدرن توسط نیروی متخصص انجام می پذیرد. آزمون های کنترل کیفی محصولات آذرلوله به شرح زیر هستند:
    تست فشار هیدرو استاتیک 921 EN
    تعیین دمای نرمی ویکات EN 727
    استحکام ضربه  EN 744
    مقاومت در برابر دی کلرو متان EN 580
    برگشت طولی در اثر حرارت EN 743
    اندازه گیری دانسیته ISO 1183
    ابعاد محصول ISIRI  2412
    سفتی حلقوی
 

آزمایشگاه آذرلوله:
آزمایشگاه آذرلوله،‌ به عنوان آزمایشگاه همکار اداره استاندار، با کلیه الزامات NACI13 و ISO17 مطابقت داشته و قابلیت انجام آزمون های استاندارد ملی 12753 را به شرح زیر دارا می باشد:
 
     آزمون mfi: شاخص جریان مذاب، بیانگر میزان روان بودن مواد و شدت جریان وزنی مذاب
     آزمون ابعادی: مطابق با ISO3126
     آزمون سنجش ضخامت لایه ها: توسط میکروسکوپ های تخصصی
     آزمون فشاربرست: مطابق با 3-12753 ISIRI
     آزمون تعیین محتوی ژل
     آزمون استحکام حلقوی: جهت کنترل میزان درستی جوش آلومینیوم
     آزمون تورق لایه ها: جهت کنترل میزان کیفیت چسب بین لایه ها
 
یکی از مهمترین ویژگی های وبسایت این شرکت امکان سفارش آنلاین محصولات است که مشتریان می توانند به راحتی با مراجعه به این لینک سفارشات خود را به صورت آنلاین ارایه نمایند.


وبسایت شرکت آذرلوله http://www.azarluleh.ir/
اینستاگرام شرکت آذرلوله http://instagram.com/azarluleh

کانال تلگرام شرکت آذرلوله https://t.me/azarluleh


انتهای پیام/
بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت آذرلوله نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار