شهردار اردبیل خبر داد:

تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن پسماند در اردبیل

1398/11/05 - 12:30 - کد خبر: 12937 نسخه چاپی

نصر: شهردار اردبیل گفت: پسماند تولید شده در اردبیل روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن است و بدون همکاری شهروندان مدیریت این حجم از زباله با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حمید لطف‌اللهیان امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند افزود: مشکل شیرابه تولید شده در سایت دفن زباله از مسائل قابل توجه در بحث مدیریت پسماند است و  شهرداری تلاش می‌کند با اجرای برخی طرح‌های عملیاتی این مشکل را حل کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل هم در این جلسه گفت: با مشارکت بخش خصوصی نسبت به بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی مراکز خصوصی اقدام می‌شود.
سعید شهند افزود: پسماندهای شیمیایی و دارویی مراکز مختلف به شرکت‌های مجاز خارج از استان انتقال می‌یافت که اخیرا به دلیل بروز برخی مشکلات این روند دچار اختلال شده و تلاش می‌شود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این مشکل رفع شود.
او اظهارداشت: به دلیل ماهیت پسماندهای پزشکی، نظارت بر مدیریت صحیح این موضوع با جدیت دنبال می‌شود و تمام مراکز درمانی بهداشتی ملزم به رعایت قوانین مربوطه در حوزه مدیریت پسماند هستند.
شهند گفت: در بحث مدیریت پسماندهای ویژه نیز اقدامات لازم توسط این اداره کل انجام شده و مدیریت آن در حال واگذاری به بخش خصوصی می‌باشد.
انتهای پیام/
تولید روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن پسماند در اردبیل خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار