مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل؛

احداث ۲۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در حال مطالعه است

1398/11/05 - 11:30 - کد خبر: 12912 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث ۲۳۴ کیلومتر بزرگراه در این استان در دست مطالعه بوده و برای اجرای سریع این پروژه‌ها تلاش می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محبوب حیدری امروز در گفت و گویی افزود: احداث سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه‌ریزی شده که با تکمیل و بهره‌برداری از آن فاصله استان با میانگین کشوری کاهش خواهد یافت.
وی بیان‌کرد: احداث راه‌های اصلی در این استان در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته و در سه سال اخیر سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های اصلی، فرعی و بزرگراهی و  ۹۶۰میلیارد ریال نیز برای راه‌های روستایی اختصاص یافته است.
حیدری افزود: در سفر دی ماه رییس‌جمهوری به استان اردبیل ۵۱ کیلومتر بزرگراه، ۱۷ کیلومتر راه اصلی، ۳۳ کیلومتر راه روستایی و ۹۰۶ واحد مسکن مهر نیز در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۳۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به آغاز پروژه‌های راه و مسکن در این سفر گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث راه‌های اصلی و فرعی و همچنین ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی همزمان با سفر
رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل شروع شد.
حیدری درباره بهره‌مندی راه‌های استان از ردیف بودجه ملی افزود: در سال ۹۶  حدود ۴۲۷ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل در پیوست یک قانون بودجه دارای ردیف اعتباری بود که این میزان در سال ۹۸ به ۸۹۰ کیلومتر افزایش یافته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث تونل دوم حیران واقع در جاده اردبیل - آستارا و مسیر گرمی– بیله‌سوار گفت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها شروع می‌شود.
انتهای پیام/
احداث ۲۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در حال مطالعه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار