معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

برف و کولاک راه ۶۵ روستای استان زنجان را بست

1398/11/03 - 13:15 - کد خبر: 12830 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف و کولاک شدید شامگاه گذشته در این استان راه ارتباطی ۶۵ روستا را بست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در استان زنجان موجب مسدودی ۶۵ راه روستایی شده است که راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
وی خاطرنشان کرد: به محض شروع بارش برف و وقوع کولاک شدید راهداران با همه امکانات موجود اقدام به برف روبی و نک پاشی در سطح جاده ها کردند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در گردنه های کوهستانی زنجان - بیجار، زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دیدد افقی تردد به کندی در جریان است.
یوسفی تاکید کرد: زنجانی ها می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
یوسفی ادامه داد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
وی اضافه کرد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
بنا به این گزارش، استان زنجان ۵۲۷ راه روستایی دارد.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
انتهای پیام/
برف و کولاک راه ۶۵ روستای استان زنجان را بست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار