معاون عمرانی شهردار تبریز خبر داد؛

افزایش 70 درصدی توزیع آسفالت در شهر تبریز

1398/11/03 - 11:19 - کد خبر: 12798 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی طی ۹ ماهه سال توزیع شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی مواجه است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدحسین اسحقی در جمع مدیران شهرداری کلانشهر تبریز اظهار کرد: برای سالجاری در بودجه ۹۸، ۱۸۰ هزار تن اسفالت پیش بینی کرده بودیم و در ۹ ماهه اول سال، ۲۲۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است.
وی ادامه داد: برای سال آینده نیز توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح مناطق مختلف تبریز را پیش بینی کرده‌ایم که در این راه نیازمند همیاری همه مناطق هستیم.
وی افزود: اولین شهری هستیم که براده‌های آسفالت را دور نمی‌ریزیم و به عنوان زیرسازی مورد استفاده قرار می‌دهیم.
معاون عمرانی شهردار با اشاره به تمجید اعضای شورای شهر از عملکرد عمرانی شهردار اظهار کرد: ۶۰ درصد از بودجه عمرانی مصوب برای سال ۹۸ تحقق یافته است؛ همچنین ۸۵ درصد پیشرفت در پروژه های عمرانی داریم، پروژه‌هایی که گاه بدون افتتاح مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی از برنامه‌ریزی برای پروژه‌های عمرانی سال آینده نیز خبر داده و افزود: سه طرح عمرانی مهم برای سال ۹۹ داریم که امیدواریم شورای شهر تبریز مجوز  شروع این پروژه‌ها را صادر کند.
وی یادآور شد: پروژه‌های ترافیکی کلان، فضای سبز به خصوص در منطقه ۳ و پارک بزرگ تبریز، از اهم پروژه‌های عمرانی سال آینده است.
 اسحقی استفاده از آسفالت سرد برای فصول سرد سال را مهم دانست و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای سال آینده، استفاده بیشتر از آسفالت سرد در معابر شهری است.

انتهای پیام/
افزایش 70 درصدی توزیع آسفالت در شهر تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار