فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

فضای مجازی بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است

1398/11/03 - 09:57 - کد خبر: 12780 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تولیدات تخصصی فضای مجازی بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است،گفت: ما آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار هستیم.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، سردارعابدین خرّم در پیامی تصویری به دومین رویداد 48 ساعته تولیدات تخصصی فضای مجازی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و یکی از ابعاد مهم فضای مجازی تولیدات تخصصی می‌باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بعد معرفتی غنی برخوردار است، افزود: علی‌رغم این مساله اما در حوزه تخصصی ضعف‌های جدی وجود دارد و لذا این رویدادها برای کاهش ضعف‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه تخصصی است.
بیشتر بخوانید
فرمانده سپاه اصفهان: جوانان باید برابر هجمه دشمن گام‌های موثری در فضای مجازی بردارند
فرمانده سپاه گیلان: نیروهای انقلابی با کار جهادی در فضای مجازی حصار رسانه‌ای دشمن را می‌شکنند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه این رویداد بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، عنوان کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و... هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.
سردار خرم با اشاره به اینکه تولیدات تخصصی فضای مجازی بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، اظهارداشت: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و... هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.
وی اضافه کرد: به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و... هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.
گفتنی است رویداد  تولیدات تخصصی فضای مجازی در محورهای گیم با موضوعات شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویا نمایی با موضوع «باید قوی شویم» و محور نرم افزار با موضوع «رونق تولید و‌ اقتصاد مقاومتی» به مدت دو روز در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 فضای مجازی بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار