فرماندار تبریز:

مسئولان، مردم را در جریان نحوه تولید شیر قرار دهند

1398/11/02 - 17:31 - کد خبر: 12754 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از مسئولان ذیربط خواست برای تنویر افکار عمومی سریعا با برگزاری نشست خبری با حضور کارشناسان متخصص و مسئولان امر، مردم را در جریان نحوه تولید شیر مورد نیاز خانوارها در مراکز تولیدی قرار دهند و همچنین از طریق دستگاه قضائی مراحل شکایت از عاملین پخش اخبار کذب را پیگیری کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا ، بهروز مهدوی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، خانواده و امنیت غذایی شهرستان تبریز با اشاره به اخبار کذبی که در برخی رسانه‌ها در خصوص شیر و کیک منتشر شده بود، گفت: اجازه نخواهیم داد تا بدخواهان با تشویش اذهان عمومی صنعت شهرستان را تضعیف کنند.
وی همچنین با اشاره به کارهای تحقیقاتی و اجرای طرح کرامت در مناطق حاشیه شهر گفت: دستگاه‌های اجرایی برای احصای مشکلات موجود و کاهش آسیب‌های اجتماعی دراین مناطق با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم سپاه، بسیج و دفاتر تسهیل گر همکاری‌های لازم را انجام دهند.
فرماندار تبریز در ادامه  از اقدامات مرکز بهداشت شهرستان در خصوص جمع آوری و بی خطرسازی پسماندهای عفونی و پاک سازی ورودی‌های شهرها نیز تقدیر کرد.
در این جلسه مسئولین جهادکشاورزی، شبکه بهداشت و دامپزشکی نیزگزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با نظارت بر مراحل تولید شیر و گوشت مورد نیاز را ارائه دادند.

انتهای پیام/
مسئولان، مردم را در جریان نحوه تولید شیر قرار دهند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار