مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

ثبت بیش از ۹۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های استان اردبیل

1398/11/02 - 14:34 - کد خبر: 12725 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت تردد بیش از ۹۲ میلیون خودرو در ۱۰ ماه امسال در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی رحمتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مقدار تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شمار ثبت شده است، گفت: امسال در این مدت، تردد خودرو در جاده‌های استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۹ میلیون و ۴۸۷ هزار مورد در جاده اردبیل - آستارا به ثبت رسیده، افزود: در جاده اردبیل- سرعین هشت میلیون و  ۱۶۴ هزار تردد و در جاده اردبیل -  مغان هم نیز ۶ میلیون و ۳۸۳ هزار تردد ثبت شده است.
وی با بیان اینکه میانگین سرعت خودرو ها در جاده‌های استان اردبیل در این مدت ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده است، اظهار داشت: نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه دوربین هوشمند در محورهای مواصلاتی استان از اولویت های اداره کل راهداری است.
وی بیان کرد: هم اکنون ۶۴ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و دو سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: هوشمندسازی جاده‌های استان از جمله دیگر اولویت‌های  اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده و اردبیل در این زمینه یکی از استان‌های پیشرو است.
انتهای پیام/
ثبت بیش از ۹۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های استان اردبیل خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار