مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد:

حمایت شبکه سهند از هنر تئاتر

1398/11/02 - 11:36 - کد خبر: 12693 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی آمادگی این مرکز را برای همکاری در راستای توسعه صنعت تئاتر در استان اعلام کرد.

به گزارش نصر ، صفری در دیدار فعالان عرصه تئاتر و ادبیات نمایشی استان گفت : افزود : ما از تئاتر استان حمایت می کنیم و آماده پخش آثار فاخر و معرفی تئاتر و ادبیات نمایشی استان در برنامه های مختلف هستیم.
وی اضافه کرد : صدا و سیما به عنوان خادم حوزه های هنری خود را به تمام جامعه هنری استان بدهکار می داند و مباحث اخلاقی فولکلور، دردهای مردم ،آسیب های اجتماعی ، ایثار و شهادت، کارهای خیر و از خود گذشتگی زمینه هایی است که می توانیم با یکدیگر همکاری کنیم.
وی افزود : آثاری مثل تله تئاتر هم کم هزینه است هم اثرگذار و میتوانیم سالانه حداقل پنج کار مشترک تولید کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به ظرفیت تئاتر استان تاکید کرد: باید نمایشنامه تألیفی داشته باشیم نه ترجمه و این نمایشنامه ها برآمده از بطن جامعه خودمان باشد.
وی حوزه طنز و کودک و نوجوان از زمینه های مورد نیاز برای تولید آثار نمایشی دانست و افزود : در حوزه نیز به شدت به تولید محتوا نیاز داریم و در زمینه مباحث اعتقادی روحی و دینی جامعه که به شدت روی آن فعالیت و ایجاد شبهه می کنند باید کار کنیم و از داشته های عظیم معنویمان استفاده کنیم.
وی در همین حال تاکید کرد : باید در تولید محتوا مراقب باشیم تحت اغواگری دشمن چهارچوبها را گم نکنیم.
رئیس انجمن نمایش استان نیز گفت : در زمینه تئاتر استان آذربایجان شرقی هنرمندان بزرگی دارد و به خاطر وجود دانشگاه های خوب و آموزشهای آکادمیک، خوشبختانه این عرصه رو به پیشرفت است .
رجب پور کمبود مکان را مهمترین مشکل فعالان عرصه نمایش استان عنوان و خاطرنشان کرد : ابزار تبلیغاتی مناسبی هم نداریم و از صداو سیمای استان انتظار حمایت و معرفی تولیدات و جایگاه تئاتر استان را داریم.
فتحی پور مدیر عامل انجمن مردم نهاد دانش آموختگان تئاتر تبریز نیز از تبریز به عنوان خاستگاه تئاتر کشور یاد کرد و خواستار بازتاب دادن جایگاه هنرهای نمایشی در شبکه استانی سهند شد.

انتهای پیام/
حمایت شبکه سهند از هنر تئاتر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار