فرماندار‌ تبریز؛

اجازه نخواهیم داد با تشویش اذهان عمومی، صنعت استان تضعیف شود

1398/11/02 - 15:51 - کد خبر: 12690 نسخه چاپی

نصر: فرماندار‌ تبریز گفت: اجازه نخواهیم داد تا بدخواهان با تشویش اذهان عمومی صنعت شهرستان را تضعیف کنند.

به گزارش نصر، "بهروز مهدوی" در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، خانواده و سلامت شهرستان تبریز با اشاره به اخبار کذبی که در برخی رسانه های در خصوص شیر و کیک پخش و منتشر شده بود، اظهار کرد:  اجازه نخواهیم داد تا بدخواهان با تشویش اذهان عمومی صنعت شهرستان را تضعیف کنند.
وی افزود: از مسئولین ذیربط می خواهم تا برای تنویر افکار عمومی سریعا با برگزاری نشست خبری با حضور کارشناسان متخصص و مسئولین امر مردم را در جریان نحوه تولید شیر مورد نیاز خانوارها در مراکز تولیدی قراردهند و همچنین از طریق دستگاه قضائی مراحل شکایت از عاملین پخش اخبار کذب را پیگیری کنند.
وی همچنین با اشاره به کارهای تحقیقاتی و اجرای طرح کرامت در مناطق حاشیه شهر نیز، گفت: دستگاه های اجرائی برای احصای مشکلات موجود و کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق با هماهنگی و برنامه ریزی منسجم سپاه، بسیج و دفاتر تسهیل گر همکاریهای لازم را انجام دهند.
فرماندار تبریز در ادامه  از اقدامات مرکز بهداشت شهرستان در خصوص جمع آوری و بی خطر سازی پسماندهای عفونی و پاک سازی ورودی های شهرها نیز تقدیر کرد.
در این جلسه مسئولین جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و دامپزشکی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با نظارت بر مراحل تولید شیر و گوشت مورد نیاز را ارائه دادند.
انتهای پیام/
اجازه نخواهیم داد با تشویش اذهان عمومی، صنعت استان تضعیف شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار