شهردار اردبیل؛

مطالبات شهرداری اردبیل ۳۰ درصد کاهش یافت

1398/11/01 - 12:30 - کد خبر: 12604 نسخه چاپی

نصر: شهردار اردبیل از کاهش ۳۰ درصدی در مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، حمید لطف اللهیان صبح امروز در گفت‌وگو با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود 30 درصد کاهش می‌دهد.
وی با بیان اینکه هدف از کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف ایجاد فرصتی استثنایی برای شهروندان است، گفت: شهروندان می‌توانند از یکم بهمن ماه تا بیستم اسنفند ماه سال 98 از این شرایط بهره مند شوند.
شهردار اردبیل تصریح کرد: تهاتر مطالبات فرصتی برای تشویق پیمانکاران و شهروندان است و ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.
لطف اللهیان گفت: لایحه این طرح در راستای تحصیل درآمدهای شهرداری و همچنین تشویق شهروندان برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر،مجوز صادر شده  و از یکم بهمن اجرا می‌شود.
وی گفت: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سالهای قبل و جاری، جرائم ماده صد و عوارض متعلقه بعد از ماده صد،کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره،کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال های قبل و جاری،کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری،عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سالهای قبل مربوط به عوارض خودرو اصل عوارض خودرو اخذ خواهد شد که از جمله مواردی است که شامل این طرح می‌شود.
شهردار اردبیل گفت: از یکم بهمن ماه تا بیست و پنجم بهمن 30 درصد کاهش و از 26 تا 20 اسفند ماه امسال 20 درصد کاهش به شرط پرداخت نقدی از 50 درصد نقداً و مابقی در پنج قسط و شروع قسط از تاریخ 99/1/20 از شرایط و نحوه وصول عوارضات شهرداری است و تمامی ادارات دولتی و بانکها و موسسات خصوصی نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/
مطالبات شهرداری اردبیل ۳۰ درصد کاهش یافت خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار