رییس فدراسیون هندبال؛

نسل خوبی برای هندبال ساخته شده است

1398/11/01 - 11:45 - کد خبر: 12593 نسخه چاپی

نصر: رییس فدراسیون هندبال گفت: در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در کویت نشان دادیم نسل خوبی برای هندبال ایران ساخته شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «علیرضا پاکدل» امروز در گفت و گو با خبرنگار درباره پیروزی شب گذشته تیم ملی برابر کویت،  اظهار داشت: خوشحال هستم که دل مردم ایران شاد شد.
اینکه توانستیم کویت را در خانه‌اش شکست دهیم، اتفاق خوبی بود.
برای نخستین مرتبه در تاریخ، کویت را در خاک خودش شکست دادیم که سنت‌شکنی شد و از این بابت خیلی خوشحالم.
وی ادامه داد: ۶ هزار نفر در سالن و سه هزار نفر بیرون سالن بودند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند و حمایت کامل از تیم ملی کویت داشتند.
تمام مقامات کویت در سالن بودند و می خواستند پیروزی تیم ملی کشورشان را ببینند اما خدا را شکر که با غیرت ملی‌پوشان برنده این دیدار حساس شدیم.  
رییس فدراسیون هندبال همچنین گفت: این اول راه است و امیدوارم با دعای خیر مردم در دو دیدار بعدی نتیجه‌ای بگیریم که همراه با صعود به جام جهانی باشد. تا این مرحله هم از تیم راضی هستیم، چرا که بازیکنان زیاد کنار هم نبودند.
اگر تیم یکسال تمرین داشت و در کنار یکدیگر بودند به طور حتم نتایج بهتری می‌گرفتند.
پاکدل در پایان تاکید کرد: امروز جوانانی را به هندبال آسیا معرفی کردیم و نشان دادیم که نسل خوبی برای هندبال ساخته شده و می‌توانیم در آینده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جام جهانی در کویت، تیم ملی ایران در نخستین دیدار از مرحله دوم رقابت‌ها به مصاف میزبان رفت و به برتری رسید. تیم‌ملی کشورمان در این مسابقه نفس‌گیر با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ دست پیدا کرد و پیروزی مهمی را در مسیر کسب سهمیه جام جهانی بدست آورد.
ملی‌پوشان هندبال ایران امروز به مصاف قطر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌رود و سپس پنجشنبه برابر کره‌جنوبی دیداری مهم و حیاتی خواهد داشت.
در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا که در دو گروه برگزار می‌شود دو تیم نخست راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد و سهمیه جهانی می‌گیرند. 
تیم ملی ایران در مرحله گروهی برابر نیوزلند پیروز شد و برابر بحرین باخت. 
چهار تیم اول این رقابت‌ها سهمیه جام‌جهانی ۲۰۲۱ مصر را کسب می‌کنند.
انتهای پیام/
نسل خوبی برای هندبال ساخته شده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار