رصد پگاه | برگ دیگری بر افتخارات برند معظم پگاه:

کسب نشان زرین ملی «اعتماد مشتریان» توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

1403/09/15 - 12:49 - کد خبر: 125891 نسخه چاپی

نصر: اولین اجلاس ملی «اعتماد مشتریان» روز سه‌شنبه، ششم آذرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف معرفی برترین شرکت‌های تاثیرگذار در صنایع تولیدی و خدماتی، معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات ویژه و نوین مجموعه‌ها و کمک به توسعه فروش خدمات و جذب مشتریان با اعتباربخشی ملی برگزار و از شرکت های برتر از جمله مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، تجلیل و تقدیر به عمل آورده شد.

به گزارش نصر، این رویداد مهم که با حضور بیش از ۱۲۰۰ مجموعه خدماتی و تولیدی از سراسر کشور برگزار شد؛ بستری برای تعامل، همفکری و ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه اعتمادسازی ایجاد کرد.
در این اجلاس، شرکت پگاه آذربایجان شرقی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت شیر و فرآورده های لبنی کشور، موفق به دریافت نشان ملی اعتماد مشتریان شد و این نشان ملی، گواهی بر کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان و نوآوری‌های این شرکت به سید جلال هاتف مدیرعامل این مجموعه، اهداء گردید. 
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن گفتگو با خبرنگاران، رمز موفقیت برند معظم « پگاه » را افزایش میزان کیفیت به گواهی جوایز ملی و استانی کسب شده اشتهار سه ستاره، افزایش میزان تولید و بهره وری به گواهی دریافت جایزه ملی واحد نمونه صنعتی کشور و همچنین رعایت اصل مشتری مداری به گواهی استاندارد های ایزو 10002 و 10004 و گواهینامه طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان، عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با توسعه سبد محصولات سلامت محور، روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری از این مجموعه باشیم.

*پگاه؛ طعم خوش سلامتی*
انتهای پیام/
کسب نشان زرین ملی «اعتماد مشتریان» توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار