مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل؛

دومین کامیون حامل کمک اردبیلی‌ها راهی مناطق سیل‌زده شد

1398/11/01 - 10:45 - کد خبر: 12577 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دومین کاروان کمک‌های جمعیت هلال احمر اردبیل به ارزش چهار میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده جنوب و جنوب شرقی کشور ارسال شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رامین معبودی امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت: این کاروان شامل کمک‌های غیرنقدی این جمعیت با دو دستگاه خودرو تریلی و کامیون به دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شد.
وی با بیان اینکه یک کامیون با دو نفر نیروی انسانی به استان هرمزگان اعزام شد، افزود: این کامیون شامل سه هزار قوطی کنسرو لوبیا، هزار و ۳۶۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته و ۶۰۰ تخته پتو بوده است.
معبودی ادامه‌داد: همچنین یک دستگاه خودرو تریلی با دو نفر نیروی انسانی نیز شامل دو هزار و ۲۲۰ تخته پتو به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد کلیه بانک ها، واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران جهت واریز کمک های نقدی مردم اعلام شده است.
معبودی افزود: هموطنان نوع‌دوست می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.
معبودی اظهارداشت: در مورد کمک‌های غیرنقدی هم انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی نو و با تاریخ مصرف بالا جمع‌آوری‌ می‌شود.
انتهای پیام/
دومین کامیون حامل کمک اردبیلی‌ها راهی مناطق سیل‌زده شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار