چهار مسیر ارتباطی زنجان مه‌آلود است

1398/11/01 - 10:00 - کد خبر: 12571 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: مسیرهای ارتباطی پر تردد زنجان - بیجار، زنجان - خدابنده، آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، مه‌آلود است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این وضعیت از اواخر بامداد امروز در مسیرهای ارتباطی زنجان حاکم شده است و به رانندگان توصیه می‌شود برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی رانندگی با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی و فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
وی گفت: در زمان حاضر کلیه مسیرهای ارتباطی این استان باز است و آمد و شد وسایط نقلیه در آنها جریان دارد اما از رانندگان انتظار می رود در این فصل از سال خودروهای خود را به وسایل ایمنی زمستانی ازجمله زنجیرچرخ مجهز کنند.
عظیمی یادآور شد: هرچند روز گذشته هوای زنجان برفی بود اما خوشبختانه هیچ حادثه رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان که با شرایط یخبندان و مه آلودگی همراه بود اتفاق نیفتاد.
از ابتدای ماه جاری تاکنون ۱۸ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.
۹ ماه نخست امسال بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.
استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
چهار مسیر ارتباطی زنجان مه‌آلود است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار