فرمانده نیروی انتظامی بناب؛

دستگیری قاتل چهار عضو یک خانواده در بناب با سلاح گرم/ پسرخواهر خاله و اعضای خانواده‌اش را به قتل رساند

1398/10/30 - 13:08 - کد خبر: 12512 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی انتظامی بناب از دستگیری قاتل فراری چهار عضو یک خانواده در کمتر از هشت ساعت پس از ارتکاب جرم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از فارس ، سهراب شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده چهار نفره در یکی از محلات شهر بناب موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل وقوع جرم اعزام و پس از بررسی صحنه قتل شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی بناب تصریح کرد: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی متهم که بعد از انجام قتل به شهرستان سقز در استان کردستان متواری شده بود، در کمتر از هشت ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.
شفقی یادآور شد: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد قاتل که با مقتولان نسبت فامیلی دارد، به دلیل اختلاف خانوادگی وارد خانه خاله‌اش شده و اعضای 4 نفره این خانواده را با سلاح گرم  به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به قتل مقتولان با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
دستگیری قاتل چهار عضو یک خانواده در بناب با سلاح گرم/ پسرخواهر خاله و اعضای خانواده‌اش را به قتل رساند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار