مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی؛

پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

1398/10/30 - 11:07 - کد خبر: 12496 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه طبق برنامه زمان بندی شده انجام می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رامین آذری، روز دوشنبه در گفت و گویی بیان اینکه با افزایش دید افقی در فرودگاه بین المللی مهرآباد و بازگشت وضعیت عادی به این فرودگاه پروازها به مقصد تبریز طبق برنامه انجام می شود، افزود: تنها پرواز ۱۱ و ۲۰ دقیقه اصفهان - تبریز شرکت ایران ایر باطل شده است.
وی اظهار داشت: پرواز ۶ و ۳۵ دقیقه تهران - تبریز شرکت ایران ایر نیز با تاخیر ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه و پرواز ۸ و ۵۰ دقیقه تهران - تبریز شرکت آتا با تاخیر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه انجام می شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون پرواز ۸ و ۳۵ دقیقه تهران - تبریز شرکت ایران ایرتور در فرودگاه تبریز بر زمین نشسته و سایر پروازهای این فرودگاه نیز طبق برنامه انجام می شود.
آذری، ادامه داد: روز گذشته به دلیل بارش سنگین برف کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تعداد ۱۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز به مقصد شهرهای مختلف کشور باطل شده بود.
 فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.
روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

انتهای پیام/
پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار