طی حکمی از سوی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان/

ذیحساب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد

1398/10/29 - 17:49 - کد خبر: 12468 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ذیحساب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شد.

به گزارش نصر، در مراسمی که به منظور تقدیر از خدمات ارزشمند دکتر نقی زهی ذیحساب سابق این اداره کل با حضور میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خسروی معاون پشتیبانی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و معاونین ایشان در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزشمند و ماندگار نقی ذهی در طول مسئولیت خطیر شان به عنوان ذیحساب اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، برنا به عنوان ذیحساب جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شد.
در این نشست عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زهی را فردی حاذق و آشنا به کار و متخصص معرفی کرد و افزود: نقی زهی از همکاران بسیار ارزشمند و متخصص دارایی و امور اقتصادی است که نقش بسیار مهمی را در ماموریت های محوله ایفا نموده است.
همچنین ضمن معرفی برنا به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل ایشان را فردی متعهد و متخصص معرفی و ابراز امیدواری کرد بتوانند با بکارگیری تخصصی و تجارب ارزشمندشان در مأموریت های محوله موفق و موید باشند.
در این نشست میراحد حسینی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز با بیان نقش بسیار برجسته و ارزشمند نقی زهی در طول مسئولیت خطیر شان در این اداره کل به عنوان ذیحساب اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاشهای ارزشمند ایشان قدردانی نمود و افزود: خوشبختانه با همکاری های ارزشمندی که از طرف معاونت پشتیبانی اداره کل که صورت گرفته شاهد اقدامات ارزشمندی از سوی دکتر نقی زهی بودیم که این اقدامات فوق العاده در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان موثر و اثربخش بوده است.
انتهای پیام/
ذیحساب اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار