همگام با سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر؛

گرامیداشت جان‌باختگان سانحه هوایی در جشنواره موسیقی فجر

1398/10/29 - 17:38 - کد خبر: 12464 نسخه چاپی

نصر: یاد هموطنان پرواز هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ اوکراین؛ به‌ویژه موسیقیدان ایرانی «روجا آزادیان» طی برنامه‌ای ویژه درسی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گرامی داشته خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، جشنواره موسیقی فجر در سی و پنجمین دوره خود گرامیداشت خاطره درگذشتگان سانحه هوایی بوئینگ ۷۳۷ هواپیمای اوکراینی را به برنامه های خود افزود. 
به گزارش روز یکشنبه ۲۹ دی روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان موسیقیدان ایرانی، در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تاکید شد.
پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر که در روز ۲۵ دی با حضور سیدامین مؤیدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی؛ نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و محسن رجب پور، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد و در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین برگزار شود.
سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی نیز در پایان جلسه از پیشنهاد شورای ارزیابی جشنواره تشکر کردند و معاون امورهنری در این رابطه گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هموطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می شود.
یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی با ۱۷۹ مسافر و خدمه پروازی در حال ترک تهران به مقصد کی‌یف، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران و خدمه آن جان باختند. سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر از تاریخ ٢٤ تا ٣٠ بهمن ١٣٩٨ به دبیری شاهین فرهت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
 گرامیداشت جان‌باختگان سانحه هوایی در جشنواره موسیقی فجر خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار