مسئول اداره آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی؛

اظهارات رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی در خصوص معدن اندریان خلاف واقع است

1398/10/29 - 14:26 - کد خبر: 12438 نسخه چاپی

نصر: مسئول اداره آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تمامی اظهارات رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی در خصوص آلایندگی معادن را رد کرد.

به گزارش نصر، مهدی اوجاقی سرپرست اداره آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در پاسخ اظهارات احمد بایبوردی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان مبنی بر بالا بودن میزان سیانید در آزمایش های این اداره کل گفت: تمامی آماری که ایشان داده اند خلاف واقع بوده و اضافه می گردد ما علاوه بر اداره کل جهت صحت سنجی در آزمایشگاههای معتمد و همچنین توسط اساتید زمین شناسی دانشگاه تبریز نیز مجددا تحقیقاتی را انجام داده ایم که همه نتایج بر هم نزدیک و منطبق بوده و فعلا آلایندگی بالاتر از حد مجاز را نشان نمی دهد.
وی با تاکید بر اصل صداقت عنوان کرد:از ایشان که خود را بعنوان فردی علمی معرفی می نمایند انتظار می رفت بجای حاشیه سازی و کلی گویی در رسانه ها ، مطالب فنی و علمی را در یک جلسه تخصصی و کارشناسی بحث و بررسی کرده و موارد را روشنگری می کردیم.
اوجاقی افزود:تمامی مطالب انتسابی ایشان به بنده کاملا کذب می باشد.
در پایان مجددا ضمن تکذیب اظهارات خلاف واقع ایشان که موجب تشویش اذهان عمومی گشته، حق پیگیری حقوقی و قضایی برای این اداره کل محفوظ می باشد.
انتهای پیام/
اظهارات رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی در خصوص معدن اندریان خلاف واقع است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار