مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی؛

کاهش دید افقی به 500 متر در فرودگاه ارومیه/ پروازهای فرودگاه خوی لغو شد

1398/10/29 - 14:20 - کد خبر: 12437 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: شاهد کاهش دید افقی در فرودگاه ارومیه هستیم و پروازهای فرودگاه های خوی لغو شد.

به گزرش نصر به نقل از فارس، محمد علی قراملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار با اشاره به کاهش دید افقی به 500 متر در فرودگاه ارومیه، اظهار کرد: دید افقی در باند فرودگاه ارومیه به 500 متر کاهش پیدا کرده که این امر یکی از عوامل تاخیر پروازهای ورودی و خروجی است.
وی تصریح کرد: اولین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از ارومیه به مقصد تهران بدون هیچ تاخیری و در راس ساعت مقرر ترک کرده است.
مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌غربی با اشاره به پرواز شرکت ایران ایر از تهران به ارومیه، تصریح کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از تهران به ارومیه به دلیل پایین بودن سطح افقی دید که 500 متر بود، با دو ساعت تاخیر انجام گرفته است.
قراملکی افزود: مسافران می توانند قبل از عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای خود با شماره ۱۹۹ از ارومیه و شهرستان‌ها با شماره ۳۲۷۷۷۷۶۶-۰۴۴ تماس حاصل نمایند.
وی خاطرنشان کرد: به اطلاع مسافران تهران، ارومیه، تهران شرکت هواپیمایی قشم ایر می رساند که به دلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید افقی، این پروازها لغو شده است.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی افزود: در مجموع امروز 10 پرواز که شامل پنج پرواز ورودی و پنج پرواز خروجی می شود در فرودگاه ارومیه وجود دارد.

پرواز فرودگاه خوی لغو شد
قراملکی با اشاره به وضعیت فرودگاه خوی گفت: پرواز فرودگاه خوی به دلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

پروازهای فرودگاه ماکو در حال انجام است
مدیر کل فرودگاه های آذربایجان‌غربی در خصوص وضعیت فرودگاه ماکو، عنوان کرد: تمام پروازهای فرودگاه ماکو بدون هیچ تاخیر و لغوی در حال انجام است.
انتهای پیام/
کاهش دید افقی به 500 متر در فرودگاه ارومیه/ پروازهای فرودگاه خوی لغو شد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار