استاندار زنجان؛

ورزشکاران از وابستگی جناحی و گروهی بپرهیزند

1398/10/29 - 12:45 - کد خبر: 12427 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: ورزشکاران باید اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه کار خود قرار داده و از وابستگی به هر جناح و گروه سیاسی و غیرسیاسی به شدت بپرهیزند چرا که قهرمانی و ماندگاری نام و یاد آن‌ها در دل مردم و عزت و بزرگی آن‌ها در دوری از تعلقات و وابستگی‌ها است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در دیدار صمیمی با جمعی از ورزشکاران قهرمان استان زنجان، اظهار داشت: اعتقاد دارم هر اندازه بر روی جوانان، سرمایه‌گذاری کنیم به همان اندازه ضریب اطمینان جامعه افزایش می‌یابد و شادی و حرکت به سوی توسعه در جامعه جاری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رسیدن به جایگاه قهرمانی، مراحل و سختی‌های زیادی در پی دارد و بسیاری از امور عادی زندگی شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
حقیقی افزود: حفظ و نگهداری این جایگاه و منزلت در دیدگاه و منظر اجتماعی بسیار مهمتر از کسب رتبه و مقام است و ورزشکاران و قهرمانان در این راه نباید فریب جریان‌های مختلف را بخورند.
استاندار زنجان با اشاره به امتیازات ویژه قانون در حوزه ورزش، گفت: قانون، یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی را به ورزش اختصاص داده که اگر به طور کامل اجرایی شود دستاورد بسیار ارزشمندی برای ورزش و جوانان خواهد بود و زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر می‌شود.
وی تصریح کرد: استان زنجان در این مورد بسیار جدی عمل کرده و این مهم از دستگاه‌ها مطالبه شده است.
حقیقی با بیان اینکه قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی زنجان به زودی تجلیل می‌شوند، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان نیز پاداش و پرداخت حقوق ماهانه به مبلغ پنج میلیون تومان به مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در نظر گرفته است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر شان و منزلت بالای جوانان در جامعه، گفت: طرح پوشش حمایت‌های تحصیلی و آموزشی پیش از کنکور برای دانش‌آموزان مناطق روستایی در مدارس شبانه‌روزی اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: باید تمام جوانان حتی در دورترین روستاها از فرصت آموزشی برابر برای تحصیل و قبولی در دانشگاه‌های مطرح کشور برخوردار باشند و موفق به کسب رتبه‌های عالی شوند.
حقیقی خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع مشورتی جوانان با انتخاب ۱۷ جوان، یکی دیگر از فرصت‌های ایجاد شده برای حضور جوانان در جایگاه‌های حساس و اطلاع از امور مهم استان است.
وی افزود: حضور جوانان در جلسات مهم استان و استفاده از نظرات مشورتی آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مدیران بسیار مفید باشد.
مقام عالی دولت در استان زنجان گفت: افتتاح پروژه‌های ورزشی استان به طور ویژه دنبال می‌شود و اولویت در این زمینه با پروژه‌های نیمه‌تمام است.
وی اضافه کرد: در بحث اشتغال قهرمانان ورزشی نیز پیگیری‌ها در حال انجام است.
انتهای پیام/
ورزشکاران از وابستگی جناحی و گروهی بپرهیزند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار