رئیس هیئت شنای استان زنجان خبر داد:

حضور چهار ورزشکار زنجانی در اردوی تیم‌ملی واترپلو جوانان

1398/10/28 - 17:00 - کد خبر: 12371 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان، از حضور چهار ورزشکار زنجانی در اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان خبر داد.

به گزارش نصر به قل از مهر، مصطفی بسطامیان در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه اولین مرحله از اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان قرار است از اول بهمن‌ماه برگزار شود، گفت: مرور اسامی ۱۱ ورزشکار دعوت شده به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان، حاکی از دعوت شدن چهار ورزشکار زنجانی به این اردو است.
وی با یادآوری اینکه اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان ایران قرار است در چهار مرحله برگزار شود، افزود: حسام محمدی، نیما بیگدلی، معین ابراهیم‌خانی و پارسا نجفی، چهار ورزشکار زنجانی دعوت شده اولین مرحله از اردوی تیم‌ملی واترپلو جوانان ایران هستند.
بسطامیان با اشاره به اینکه اولین مرحله اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان ایران از اول بهمن‌ماه به مدت یک هفته در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به توانمندی بالای ورزشکاران زنجانی، امیدواریم شاهد حضور این چهار ورزشکار در ترکیب نهایی تیم‌ملی باشیم.
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی واترپلو جوانان، مربوط به رده سنی زیر ۱۷ سال است، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ ورزشکار زنجانی در رشته واترپلو به فعالیت مشغول‌اند که این خود می‌تواند ظرفیتی ارزشمند در این زمینه برای استان باشد.
بسطامیان با بیان اینکه زنجان از دیرباز در رشته واترپلو از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار بوده و ملی‌پوشان زیادی از این استان در ترکیب تیم‌ملی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: بی‌تردید حضور چهار ورزشکار زنجانی در اردوی انتخابی تیم‌ملی واترپلو جوانان، حاکی از تکرار روزهای درخشان برای واترپلو زنجان است.
انتهای پیام/
حضور چهار ورزشکار زنجانی در اردوی تیم‌ملی واترپلو جوانان خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار