خبر/

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی معرفی شد

1398/10/28 - 13:22 - کد خبر: 12347 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی با حضور مسئولان، رحیم مهردادی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، رحیم مهردادی در این مراسم با اشاره به اهمیت منابع طبیعی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در توسعه پایدار کشور، اظهار کرد: در راستای مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اهتمام خواهم کرد.
وی افزود: در راستای احیا و حفظ مراتع و جنگل‌ها، جلوگیری از تخریب و تصرف غیر قانونی و غیر اصولی آن‌ها و اجرای طرح‌های آبخیزداری برنامه‌ریزی کرده و با کمک پرسنل تلاشگر اداره منابع طبیعی، جوامع محلی و بهره برداران عرصه‌های منابع طبیعی اقدام خواهم کرد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز که از شهریور ماه سال‌جاری سرپرستی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را بر عهده داشت، در این مراسم، گفت: منابع طبیعی ثروت بی‌بدیلی است که باید برای تمامی نسل‌ها حفظ و حراست شود.
اکبر فتحی افزود: باید با کار اصولی و با دید کارشناسی و انسانی از تخریب و نابودی مراتع و برهم خوردن تعادل دام و مرتع در مراتع و تخریب عرصه‌های جنگلی و خاک جلوگیری کرده و برای احیا و اجرای طرح‌های آبخیزداری تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جلب مشارکت و اعتماد مردم و جوامع محلی و شنیدن حرف آن‌ها، بهترین و موثرترین راه حفظ و احیا مراتع، جنگل‌ها و بهره‌برداری اصولی و پایدار از آن‌ها است.
وی با اشاره به توانمندی‌های سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی و تجربه و سابقه ارزشمند ایشان در جهاد کشاورزی استان، امور اراضی، تعاون روستایی و منابع طبیعی و آبخیزداری در رشته‌های مدیریتی از وی خواست تا تلاش مضاعفی را در راستای انجام ماموریتهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بکار گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، رحیم  مهردادی در سوابق مدیریتی خود معاونت فنی، معاون حفاظت و امور اراضی، معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و نیز مدیریت امور اراضی را برعهده داشته است.
انتهای پیام/
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی معرفی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار