استاندار زنجان؛

کمیته‌ای برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تشکیل شود

1398/10/28 - 13:00 - کد خبر: 12342 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: برای پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان، کمیته‌ای قوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل و نسبت به تمام موضوعات مختلف آن مانند اخذ پروانه، تامین زیرساخت‌ها و نحوه عملیات اجرایی، تصمیم‌گیری شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان افزود: مواردی که در این کمیته به صورت کارشناسی مورد بحث قرار گرفته و مصوب می‌شوند باید عملیاتی و اجرا شوند.
وی اظهار داشت: پروژه‌هایی مانند چاه‌های غیرمجاز، برداشت اضافه آب از چاه‌های مجاز، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، سبزه‌میدان، پسماند روی، باغ‌شهرها و زمین‌های تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی که نیمه‌تمام مانده و امروز مشکلاتی پیش آورده‌اند به دلیل این است که مصوبات جلسات، اجرا نمی‌شوند در حالی که مصوبات و توافقاتی که صورت می‌گیرد باید اجرا شده و تخلفی صورت نگیرد.
حقیقی با اشاره به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز از محل زمین، آورده متقاضی و ارائه تسهیلات برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، خاطرنشان کرد: به دلیل همین اجرا نشدن مصوبات است که امروز دستگاه‌های مختلف، اظهارنظر و خواسته‌ای دارند.
استاندار زنجان با بیان اینکه به موضوعات نباید یکطرفه نگاه شود، گفت: برای مثال در چاه‌های غیرمجاز ضمن پُر کردن چاه‌ها باید تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار دهیم و تشویق کنیم و البته در صورت نیاز باید برخورد قانونی نیز انجام شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که هرکدام از افراد مسؤول، مصوبات حوزه خود را پیگیری کنند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و مصوبات در صورتی که پیگیری، اجرا و عملیاتی شوند ارزش دارند.
مقام عالی دولت در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مردم زنجان که روز جمعه با شرکت در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، هم اقدام شیاطین را محکوم و هم دروغگویی آن‌ها را اثبات و هم از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کردند، قدردانی می کنیم.
وی همچنین از اقشار مختلف مردم که حضور باشکوهی در مراسم تشییع پیکر مطهر و مجلس یادبود شهیده الناز نبیی داشتند قدردانی کرد.
بنا به این گزارش، در مجموع سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن، بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی است.
انتهای پیام/
کمیته‌ای برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تشکیل شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار