مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مراغه؛

اهانت به نظام اسلامی نشانه درماندگی دشمنان جبهه مقاومت است

1398/10/28 - 11:23 - کد خبر: 12326 نسخه چاپی

نصر: مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مراغه با اشاره به سانحه تلخ هوایی و برخی هنجارشکنی‌ها در مراسم تشییع جان باختگان این حادثه گفت: اهانت به نظام اسلامی و شهید سلیمانی، نشان‌دهنده عمق درماندگی دشمنان و مزدوران داخلی استکبار در برابر سپاه و جبهه مقاومت است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین دانش روز جمعه در آیین یادبود شهدای سانحه هوایی در مسجد جامع مراغه افزود: متاسفانه عده ای کم شمار در روزهای اخیر به بهانه یادبود جان باختگان سانحه هوایی اقدام به اهانت به شهید سردار سلیمانی و نظام اسلامی کردند که این امر نشات گرفته از خشم و درماندگی آمریکاست.
وی ادامه داد: این افراد قلیل، درصدد برافروختن شعله انتقام از نیروی سرافراز سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده به عنوان جانشین شهید تهرانی مقدم هستند.
وی اضافه کرد: این جریانات انحرافی می خواهند از سپاهی انتقام بگیرند که سال ها در تامین امنیت جامعه به ویژه خنثی کردن بیش از ۱۷۰ مورد هواپیما ربائی و حضور در عرصه های سازندگی، مجاهدت کرده است.
وی گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی در پی وقوع سانحه تلخ هوایی که به شهادت عده ای از هموطنان منجر شد، درصدد تضعیف حضور میلیونی مردم بزرگ ایران در تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی در شهرهای مختلف بودند.
وی افزود: تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در حقیقت رفراندوم موفق مقاومت بود و در کنار پاسخ موشکی کشورمان به آمریکا، زمینه ساز خشم دولتمردان آن را فراهم کرده است.
وی با اشاره به پاسخگویی ستاد نیروهای مسلح و سردار حاجی زاده در خصوص سانحه هوایی ادامه داد: این جوابگویی و شفاف سازی نشان از پشتوانه مردمی نیروهای مسلح به ویژه سپاه در برابر ملت ایران و اقتدار این نیروهاست.
وی اضافه کرد: با وجود برخی حرکت های انحرافی در سوگ جان باختگان سانحه هوایی در دانشگاههای تهران، حمایت آحاد مردم از سپاه و نظام اسلامی، آزمونی بزرگ برای جامعه است.
به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور مسئولان شهرستانی و آحاد مردم و با قرائت بیانیه و برگزاری عزاداری، یاد شهدای سانحه هوایی گرامی داشته و از مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/
اهانت به نظام اسلامی نشانه درماندگی دشمنان جبهه مقاومت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار