مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل؛

واحدهای صنعتی اردبیل به فناوری جدید مجهز می‌شوند

1398/10/28 - 10:20 - کد خبر: 12317 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رقابت در بازار جهانی به فناوری مدرن مجهز می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد اهلی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در این چارچوب واحدهای تولیدی و صنعتی استان با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات بانکی دستگاه‌های خود را بروز و کیفیت محصولات را افزایش میدهند.
وی ادامه‌داد: همچنین صاحبان صنایع برای حضور در بازارهای جهانی باید آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف فرا بگیرند تا بتوانند در بازارهای جهانی به رقابت بپردازند.
اهلی بیان‌کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آماده حمایت از واحدهای صنعتی در بحث آموزش است و تاکنون تعداد ۷۷ دوره آموزشی برای بیش از دو هزار و ۴۰۷ صنعتگر به میزان ۷۴۱هزار و ۴۱ نفر ساعت آموزش با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقای مهارت شاغلان واحدهای صنعتی، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برگزار شده است.
وی نقش آموزش را در توسعه و پیشرفت فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی، مهم و راهبردی دانست و اظهار داشت: ارائه آموزش به صورت مستمر و مدون و بر اساس نیازسنجی به صنعتگران در زمینه‌های مختلف انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان واحدهای صنعتی و آشنایی با مقررات داخلی و بین‌المللی ذکر کرد و افزود: باید با اقدامات مناسب و فرهنگ‌سازی لازم فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحدهای صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت تولید و نیز کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند.
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش اطلاعات و توانمندی‌های واحدهای صنعتی، امکان رونق بیش از پیش تولید در شهرک‌های صنعتی استان فراهم گردد.
بر اساس آمارهای موجود یک‌هزار و ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد حدود ۷۵۵ واحد فعال و نیمه‌فعال هستند.
انتهای پیام/
واحدهای صنعتی اردبیل به فناوری جدید مجهز می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار