همایش ورزشی ویژه بانوان در باغشمال تبریز برگزار شد: 

بانوی سالم، خانواده سالم و توسعه یافته 

1403/07/26 - 20:00 - کد خبر: 122927 نسخه چاپی

نصر: «همایش بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه بانوان» به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش با شعار «بانوی سالم، خانواده سالم و توسعه یافته» در سالن تختی باغشمال تبریز صبح پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد. 

به گزارش نصر، «لیلا جاویدان»، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار نصر در خصوص این همایش گفت: در آستانه اولین روز هفته تربیت بدنی و ورزش، مفتخریم که برای بانوان شهرمان، برنامه ورزش صبحگاهی تدارک دیدیم.
در ادامه این همایش به معرفی رشته های ورزشی متنوع برای بانوان می پردازیم تا جهت فرهنگ سازی جنبش و فعالیت جسمانی بانوان عمل کنیم. 
وی هدف سازمان را اشاعه ورزش های همگانی در کیان بانوان خواند و اذعان داشت: هدف ما، توسعه و ترویج ورزش همگانی است.
 
 
امروز ایستگاه های مختلف ورزشی از سطح شهر در استادیوم تختی جمع شده اند تا در این ورزش همگانی شرکت کنند. همزمان در شهرستان های دیگر هم این همایش ها را ترتیب دادیم. 

پیام تندرستی و پویایی بانوان 
وی افزود: شعار این روز، بانوی سالم، خانواده سالم است که در این راستا، ضمن برنامه ریزی برای این هفته، برنامه ریزی مداومی را در طول سال با ورزش های صبحگاهی و حتی شامگاهی برای بانوان در شهرستان ها پیش بردیم. 
 در آمار شش ماهه امسال، ۳۶۰۰ برنامه جهت ترویج ورزش بانوان در سطح استان اجرا کردیم که این آمار در استان ما، در مقایشه با ورزش همگانی آقایان، به میزان قابل توجهی بیشتر است. این نتیجه رضایت بخش ما را به پیشرفت و گسترش برنامه ها تشویق می کند. 
جاویدان تشریح کرد: همایش امروز ، با دو رویکرد فرهنگی و ورزشی پیش رفت. در بعد ورزشی، به معرفی رشته های ورزش همگانی بانوان به شکل غرفه بندی پرداخت شد. 
 

 
غرفه های سلامتی به صورت رایگان بهداشت و سلامتی بانوان را می سنجند. سخنرانان این برنامه در راستای حرکات اصلاحی، اصول صحیح ورزش کردن را به بانوان می آموزند و در خصوص حرکات آسیب زا به آنها هشدارهای لازم را می دهند.
گفتنی است «مهدی نوائی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهر تبریز در این همایش، از ۱۲۰۰ برنامه در سطح استان و ۴۷۰ برنامه ورزشی فرهنگی در شهر تبریز جهت برگزاری در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد. 
انتهای پیام/ 
بانوی سالم، خانواده سالم و توسعه یافته  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار