فرماندار هشترود:

ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه مواد مخدر است

1398/10/26 - 16:45 - کد خبر: 12283 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه مواد مخدر است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود ظهر امروز پنج شنبه به ریاست فرماندار هشترود برگزار شد.
امین امینیان در این جلسه گفت: مدیران تمام ادارات موظف هستند در جلسات شرکت کنند. هیچ عملکرد قابل توجهی توسط ادارات ذیربط در مورد مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر انجام نشده است.
فرماندار هشترود ادامه داد: جلسات و پیگیری‌ها به موقع انجام می‌گیرد ولی متأسفانه از طرف بعضی کمیته‌ها هیچ گونه فعالیتی دیده نمی‌شود و این کار قابل تأمل است. همه ما وظیفه داریم در مقابل دیگر همنوعان خود احساس مسئولیت کنیم.
امینیان خاطر نشان کرد: مواد مخدر باعث و بانی همه مشکلات و معضلات است و باید در حوزه پیشگیری که آسان‌تر از همه فعالیت‌ها است حرکات و تحرکاتی داشته باشیم.
فرماندار هشترود تاکید کرد: محتوای آموزش و پیشگیری ما باید همگام با قوانین و دستورات به روز باشد و بتوانیم با آموزش‌های لازم از پیشرفت این معضل بکاهیم.
نماینده دولت در هشترود در ادامه به تشکیل به موقع جلسات اشاره کرد و گفت: ه ر دستگاه عضو باید در منطقه آلوده برنامه آموزشی نسبت به کار خود و وظیفه خود برگزار کند. هر دستگاه ملزم به تشکیل کلاس و آموزش در مناطق شناخته شده به عنوان منطقه آلوده است و ما خواهان نتیجه این جلسات هستیم.
فرماندار هشترود از رؤسای آموزش و پرورش هشترود و نظر کهریزی خواست که همایشی در خصوص مواد مخدر و تأثیرات سو آن برگزار کنند.

انتهای پیام/
ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه مواد مخدر است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار