خبر/

واکنش رحیم شهرتی به عدم احراز صلاحیت اش از سوی شورای نگهبان

1398/10/26 - 16:43 - کد خبر: 12282 نسخه چاپی

نصر: رحیم شهرتی فر معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی که صلاحیت اش برای کاندیداتوری مجاس یازدهم از سوی شورای نگهبان احراز نشد ؛ به این موضوع با صدور بیانیه ای واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است:
برادران و خواهران، دوستان و همراهان عزیز و مردم شریف حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو
با عرض سلام و احترام
همانطوریکه مستحضرید اینجانب با  تشویق و حمایت های جمعی از دوستان و همراهان عزیز و گرانقدر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمودم در صورت انتخاب بعنوان نماینده ملت از تجارب سال های طولانی خدمتگذاری در حوزه قانون گذاری و اصلاح روش های نادرست و با هدف توسعه ملی و منطقه ای انجام وظیفه نمایم.
پس از تایید صلاحیت اینجانب در هیات اجرایی و مثبت بودن استعلام های چهارگانه از دستگاه های محترم وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال، متاسفانه چنانچه مستحضر شدید هیئت محترم نظارت بر انتخابات در این مرحله صلاحیت اینجانب را با عناوین ( عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وابستگی تشکیلاتی و هواداری از احزاب و سازمان های غیرقانونی) تایید نکرده است که برای همگان دور از انتظار و غیر قابل باور بوده است.
بنده از همان ایام نوجوانی وارد مبارزات انقلابی شده و در سال 1358 در 18 سالگی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شده ام در طول سال های دفاع مقدس 56 ماه در مناطق عملیاتی حضور یافته و بعنوان معاون فرمانده گردان و مسئول اطلاعات خدمت نموده و در عملیات مسلم بن عقیل به افتخار جانبازی نائل شدم. پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه های گوناگون اجرائی و علمی خدمتگذار مردم و کشور و نظام اسلامی بوده ام.
در سال های خدمتم در وزارت کشور در سمت هایی چون مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان های میانه و تبریز خدمت نموده  و آخرین سمت اجرایی اینجانب تا چند ماه پیش معاونت سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانشرقی بوده است، آنطوری که مشخص است خدمت در این سمت ها به لحاظ ماهیت ویژه این پست ها بدون التزام به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مخالفت با گروه های غیر قانونی ممکن نبوده است.
علی ای حال اینجانب با تمکین و احترام به قانون و دوری از هرگونه جنجال و هیاهوی غیر ضروری و  به پشتوانه حمایت های مختلف اقشار مردم و علما و مراجع عظام، خانواده های محترم شهدا و جانبازان و همرزمان عزیزم، دیروز مورخه 25 دی ماه با ارائه مدارک لازم و استشهادیه های شخصیت های محترم اعتراض خود جهت تجدید نظر به شورای محترم نگهبان ارائه نمودم.
خداوند را شاکرم که پس از سال های طولانی خدمت در عرصه های مختلف پاکی و سلامت اینجانب از نظر مالی و اجرائی به اثبات همگان رسید، در راستای جلب مشارکت حداکثری در امر مبارک انتخابات از دوستان و یاران عزیز در تمام حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خواهشمندم تا با نیرو و توان مضاعف و روحیه جهادی و با اتحاد قوی تر به فعالیت های مردمی در خصوص اطلاع رسانی ادامه دهید که "الخیر فی ما وقع".
انتهای پیام/
واکنش رحیم شهرتی به عدم احراز صلاحیت اش از سوی شورای نگهبان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار