فرماندار میانه:

فرهنگیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند

1398/10/26 - 16:10 - کد خبر: 12275 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ویژه شهرستان میانه بر نقش مهم فرهنگیان برای ترغیب و تشویق مردم در انتخابات، گفت: این قشر باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فرهنگ‌سازی کرده و ایفای نقش کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنحشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه، لزوم آگاه سازی برای حضور حداکثری رای اولی ها در انتخابات و انتخاب اصلح را از دیگر وظایف فرهنگیان برشمرد و افزود: با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، ایجاد فضای امن و شفاف توام با وحدت رویه و انسجام هر چه بیشتر، در برگزاری این رخداد بزرگ سیاسی سرافراز شده و تمامی توطئه های دشمنان و معاندین نظام را نقش بر آب خواهیم کرد.
وی انتخاب اصلح را سبب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مقتدرانه توام با علم و تدبیر در راستای توسعه و آبادانی ایران و اقتدار روزافزون نظام در مسائل عمومی داخلی و اقتدار آن در میادین بین المللی خواند.
مشایخی با قدردانی از عملکرد اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر پروژه مهر که منجر به برتری شهرستان در میان مناطق برخوردار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش هم افزایی بین دستگاه ها و اعضای این شورا و مهمتر از آن تحقق مشارکت های مردمی در این نهاد اساسی و نظارت مردم بر موضوع آموزش عمومی در حوزه آموزش و پرورش است.
وی نظم و انضباط مسائل در حوزه آموزش و پرورش را از دیگر تبعات مثبت تصمیمات شورای آموزش و پرورش بیان کرد.
مشایخی پیگیری موضوع افزایش سهمیه بنزین در جهت رفع دغدغه فرهنگیان در این خصوص، پیگیری برای اجرای طرح شهردار مدرسه جهت مشارکت دانش آموزان در ایفای وظایف شهروندی، آماده سازی کامل استخر دانش آموزی برای افتتاح در دهه مبارک فجر، ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته در طرح یاریگران زندگی با محوریت آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را از مواردی دانست که باید از سوی شورای آموزش و پرورش مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.
وی بر لزوم ارائه برنامه های خود مراقبتی و مهارت های زندگی در بین دانش آموزان تاکید و تامین سوخت لازم و رعایت ایمنی لازم در برخی مدارس روستایی را از دیگر انتظارات عنوان کرد.
فرماندار میانه در پایان کیفیت بخشی به وضعیت خدمات ارائه شده به دانش آموزان مدارس روستایی از طریق خدمات خرید آموزشی را خواستار شد.

انتهای پیام/
 فرهنگیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  sara   3 سالها پیش  

سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/list-armenian-singer/
پژوهشیار