معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

آمریکایی‌ها باید به پشت مرزهای کشور خود بازگردند

1398/10/26 - 15:45 - کد خبر: 12267 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بدانند که در کشورهای اسلامی به عنوان اشغالگر شناخته می‌شوند و باید با پای خودشان به پشت مرزهای کشور خود بازگردند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی امروز در همایش یک‌هزار شهید عشایر آذربایجان‌غربی افزود: اگر آمریکا فرمان رهبران مقاومت را گوش نکند، ملت‌های اسلامی، منطقه را از وجود آن تروریست‌ها پاک می‌کنند.
وی با طرح این سوال که «آمریکا به عنوان عامل کشتار میلیون‌ها مسلمان چگونه مدعی برقراری امنیت در منطقه است؟» اظهار داشت: حضور تروریست‌ها در منطقه قابل قبول نیست و انتقام جبهه مقاومت تا خروج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در گذشته جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکایی نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدال با آمریکا و نیروهای تروریست آن است.
وی اضافه کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند درس شهدا و معارف جنگ هستیم زیرا مدار جنگ از مزدوران به خود آمریکا تغییر کرده‌است و آمریکایی‌ها هر روز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند.
وی با تاکید بر اینکه مرزداران ما آماده دفاع از بیت‌المقدس هستند، اضافه کرد: عشایر و کردها پیش‌قراول سپاه آزادی بیت‌المقدس هستند و باید با تاسی از شهدای عشایر در مسیر جنگ با دشمن قدم برداریم.
سردار نقدی ادامه داد: عشایر در سال‌های اول انقلاب با دست خالی به ندای ولایت لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام و امنیت نظام اسلامی کردند.
وی افزود: نام عشایر همیشه تداعی‌کننده خصوصیت‌هایی نظیر شجاعت، مردانگی، عزت و ولایت‌مداری بوده زیرا تلاش در مناطق سخت‌گذر، کار و تولید از ویژگی‌های اصلی عشایر است.
وی بیان کرد: شهدای عشایر همانند بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی در راه حمایت از جمهوری اسلامی مورد شکنجه قرار گرفتند ولی همچنان پای این نظام و انقلاب ایستادند و با از خود گذشتگی زمینه پیروزی‌ را فراهم کردند.
وی تاکید کرد: ستون فقرات انقلاب اسلامی همین مردم هستند که در برابر دشمن ایستاده‌اند و هیچ قدرتی توان غلبه بر آن‌ان را ندارد.
وی با اشاره به ایستادگی مردم یمن و فلسطین در برابر دشمنان، اظهار داشت: تمام ابرقدرت‌ها در برابر اراده مردم انقلابی، کوچک و ناچیز هستند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حزب‌الله لبنان و دیگر مراکز انقلابی طی سالیان مختلف با تکیه بر اراده الهی و مردمی توانستند دشمن را ذلیل کنند.
سردار نقدی افزود: سند راهبردی ارتش دشمن در برابر اراده نیروهای جهادگر اسلام با شکست مواجه شده و این نشانه عزت اراده الهی در برابر تمام توانایی‌های دشمن است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال جدایی سپاه از مردم هستند، گفت: تا جایی که ما نفس داریم خدمتگذار مردم خواهیم ماند زیرا محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار در ذات سپاه است و این به خاطر عشق پاسداران به مردم است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: آنچه امروز به عنوان امنیت پایدار مردمی به آن می‌بالیم، نتیجه تشریک مساعی، همدلی و همراهی اهل تسنن و تشیع است.
سردار حبیب شهسواری ادامه داد: عشایر و اهل سنت همواره در راه نظام و اسلام بوده‌اند و هرگز مسیر ولایت‌مداری را ترک نکرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از آیات و روایت‌های اسلامی است، جزو افتخارات اصلی نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: توسل شهدا به مبانی انقلاب اسلامی موجب آبروی آنان و عزت کشور شده‌است.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی جزو افرادی بود که با تمسک به راه قرآنی و ولایت‌مداری تا پایان عمرش با روسفیدی زندگی کرد و در نهایت هم به فیض شهادت نائل آمد.
آذربایجان‌غربی با تقدیم ۱۲ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و ۲۰۲۰ آزاده سرافراز سهم بارزی در هشت سال دفاع مقدس در کشور داشته است.
این استان همچنین محل شهادت سرداران بزرگی چون برادران زین‌الدین، شهید بابایی، شهید کاظمی، شهید بروجردی، شهید کاوه و دیگر سرداران بزرگ عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس بوده‌است.
انتهای پیام/
آمریکایی‌ها باید به پشت مرزهای کشور خود بازگردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار