خبر/

دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز برگزار می‌شود

1398/10/26 - 14:16 - کد خبر: 12257 نسخه چاپی

نصر : پس از برگزاری موفق نخستین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز توسط شهرداری تبریز، دومین دوره این المپیاد در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا ، معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه گفت: با توجه به لزوم توسعه ورزش همگانی و توجه بیشتر به ورزش محلات، دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز برگزار می‌شود.
بهمن عبدی ادامه داد: این المپیاد که در سال گذشته و با استقبال قابل توجه شهروندان تبریزی از رشته‌های مختلف همراه بود، این بار نیز در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های متنوع اجرا خواهد شد تا ضمن افزایش سرانه ورزشی و ارائه خدمات به اقشار و محلات مختلف شهر تبریز، سطح نشاط اجتماعی و سلامتی شهروندان نیز ارتقا یابد.
عبدی عنوان کرد: آقایان علاقه‌مند می‌توانند در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، آمادگی جسمانی، شطرنج، تیراندازی، دارت و شنا با یکدیگر به رقابت بپردازند و رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و مسابقات بومی و محلی (وسطی- هفت‌سنگ) نیز مربوط به مسابقات بخش بانوان است.
وی با بیان این‌که در این دوره از المپیاد ورزشی محلات تبریز، بخش ویژه ورزش معلولان نیز با توجه به استقبال صورت گرفته از مسابقات ماه‌های گذشته در نظر گرفته شده است، افزود: در ماه‌های گذشته مسابقات ویژه معلولان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد که مورد توجه این قشر قرار گرفت.
به گفته معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، دومین دوره المپیاد ورزشی محلات با برگزاری مسابقات فوتسال در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، آزاد و پیشکسوتان از دهه مبارک فجر آغاز می‌شود و مسابقات مربوط به سایر رشته‌ها به ترتیب پس از مسابقات رشته فوتسال برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ثبت‌نام در این المپیاد رایگان بوده و فرآیند ثبت نام به صورت حضوری در دبیرخانه المپیاد واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش، معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز انجام می‌شود. حضور سرپرستان تیم‌ها برای ثبت‌نام الزامی است.

انتهای پیام/
دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار