خبر/ 

پوستر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی شد

1403/07/21 - 16:41 - کد خبر: 122538 نسخه چاپی

نصر: پوستر و هویت بصری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور مهدی آذرپندار، دبیر جشنواره و  دانیال رحیمی کاشانی، طراح پوستر و جمعی از فیلمسازان رونمایی شد. 

به گزارش نصر، «دانیال رحیمی کاشانی » طراح پوستر گفت: این پوستر با الهام از نگارگری ایرانی و بر پایه فضای خیال پردازی انجام شده است.
وی افزود: با توجه به شعار جشنواره از مینیاتور ایرانی برای به تصویر کشیدن گردهمایی هنرمندان و سینماگران استفاده شده است. فرایند طراحی سه ماه طول کشیده و نتیجه آن اثری متفاوت و متمایز است.


 
«حسین شایقی»، سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان در تبریز، از فیلمسازان راه یافته به جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: فیلم های کوتاه انجمن تبریز طی فرایند پیچینگ که فرایندی استانی است، به جشنواره های منطقه ای و سپس به جشنواره فیلم کوتاه تهران راه میابند. فیلم «شیفت» اثر سمانه یداللهی در بخش داستانی، فیلم کوتاه «تروما» از فرشاد ابراهیمی و فیلم «این و آن، ایگو» از علیرضا عبدی در بخش تجربی از تبریز به این جشنواره راه یافته اند. 
گفتنی است، چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 
پوستر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی شد فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار