مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

دیجیتما، قدمی برای بهبود زیرساخت های دیجیتال کشور/ نقش استارت آپ ها در تحول دیجیتال

1403/07/20 - 17:14 - کد خبر: 122476 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دیجیتما به عنوان یک پلتفرم دیجیتال در شرکت مخابرات ایران تأسیس شد، ادامه داد: این طرح به منظور ارائه خدمات مبتنی بر فناوری های نوین و بهبود زیرساخت های دیجیتال در کشور ایجاد شده است.

به گزارش نصر، سیاوش شهبازی، در نشست هم اندیشی و هم آفرینی نقشه راه توسعه اقتصاد دیجیتال در مخابرات با عنوان دیجیتما ضمن اشاره به اینکه مخابرات که بر خود لازم می داند که پا به پای تکنولوژی روز و مباحث دنیا پیش برود، گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات در جوامع بسری، بخصوص در ایران و بحث کسب و کارها و امورات اقتصادی، کمیته هایی تشکیل دادیم تا با محوریت اقتصاد دیجیتال،تحول دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی در امورات و ارائه خدمات مخابراتی قدم برداریم.
وی با بیان اینکه باید در استان ظرفیت ها و قابلیت های را بشناسیم و بررسی شود که چطور میتوان از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرد، ادامه داد: در این راستا شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتابدهنده ها را دعوت کردیم تا از علم آنعا در توسعه استفاده کنیم.
مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجانشرقی اضافه کرد: لازم می دانیم تمامی پرسنل مشغول در مخابرات آنوزش لازم برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را ببینند تا در ارائه خدمات به مشتری هم بهتر عمل کنند.
شهبازی در خصوص نشست هم اندیشی و هم آفرینی نقشه راه توسعه اقتصاد دیجیتال در مخابرات با عنوان دیجیتما که به میزبانی تبریز برگزار شد، گفت: طرح دیجیتما یکی از ابتکارات اخیر شرکت مخابرات ایران است که به منظور بهبود خدمات دیجیتال و زیر ساخت های ارتباطی طراحی شده است.
وی اضافه کرد: این طرح شامل تشکیل کمیته های تخصصی و برگزاری جلسات هم اندیشی برای توسعه بیشتر خدمات مخابراتی است.
وی با بیان اینکه دیجیتما به عنوان یک پلتفرم دیجیتال در شرکت مخابرات ایران تأسیس شد، ادامه داد: این طرح به منظور ارائه خدمات مبتنی بر فناوری های نوین و بهبود زیرساخت های دیجیتال در کشور ایجاد شده است.
مدیرعامل مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران با بیش از پنج دهه تجربه نقش کلیدی در توسعه زیر ساخت های ارتباطی کشور ایفا کرده و همواره در تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات خود بوده است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد دیجیتال و ابلاغ شرکت مخابرات ایران کمینه دیجیتما منطقه آذربایجان شرقی تشکیل شد و زین پس در استان های دیگر به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
دیجیتما، قدمی برای بهبود زیرساخت های دیجیتال کشور/ نقش استارت آپ ها در تحول دیجیتال گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار