معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل خبر داد:

ارزیابی آرد تولیدی کارخانجات آردسازی استان اردبیل

1398/10/26 - 11:45 - کد خبر: 12236 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با شاخص بندی و نظر سنجی از نانوایان، آرد تولیدی کارخانجات آردسازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، ارژنگ عزیزی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان استان اردبیل اظهار کرد: تلاش می شود با شاخص بندی و نظر سنجی از نانوایان، آرد تولیدی کارخانجات آردسازی مورد ارزیابی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: با نظارت و ارزیابی کارشناسی رقابت بین کارخانجات آرد سازی نیزبرای ارتقای کیفیت ایجاد می‌شود و نانوایان نیز مختار هستند آرد مورد نیاز خود را از کارخانجاتی که آرد با کیفیت تولید می‌کنند تهیه نمایند.


نظارت بر کارخانجات آردسازی و نانوایی‌ها
رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در ادامه هدف از برگزاری این نشست را ساماندهی آرد و نان و کیفیت نان دراستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر مسؤولان استانی و شهروندان از کیفیت نان و آرد گلایه می‌کنند از این‌رو بر حسب ضرورت جلسات رفع مشکلات موجود برگزار می‌شود.
وی افزود: در صورتی که نان با کیفیت پخت شود و به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود بدون شک شاهد رضایت خاطر آحاد مردم خواهیم بود و مشکلات نیز برطرف خواهند شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نظارت دقیق بر کارخانجات آردسازی و نانوایی‌های سهمیه پز و آزادپز را اقدام مناسب سازمان عنوان کرد و اذعان داشت: به منظور ایجاد رقابت بین واحدهای نانوایی و بالا رفتن کیفیت نان، نظارت لازم بر نانوایی‌های سطح استان صورت گرفته و این طرح به نحو مطلوب اجرا می‌شود.
در ادامه این جلسه هریک از اعضای اصلی جلسه نیز در خصوص پرونده‌های متشکله، درجه بندی کارخانجات آردسازی و نحوه تخصیص گندم به کارخانجات و بررسی درخواست کارخانجات آردسازی استان در خصوص مجوز احداث کارخانه مطالبی را عنوان نمودند.
انتهای پیام/
ارزیابی آرد تولیدی کارخانجات آردسازی استان اردبیل خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار