طی ۹ ماهه سال جاری؛

۱۵هزار کارآموز فنی وحرفه ای در مرکزی گواهینامه مهارت دریافت کردند

1398/10/26 - 12:33 - کد خبر: 12234 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر از کار آموزان فنی و حرفه ای استان مرکزی موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، حسین رسولی در گفت و گویی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی ۹ ماهه سال جاری مجموعاً ۲۵ هزار و ۷۹۲ نفر در دوره‌های مهارتی استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۱۳ نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: تعداد کار آموزان بخش دولتی معرفی شده برای آزمون‌های فنی و حرفه ای استان در ۹ ماهه اخیر ۱۳ هزار و ۴۶۳ نفر بوده است که ۷ هزار و ۸۷۳ نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.
وی گفت: در ۹ ماه اخیر ۹ هزار و ۹۲۸ نفر از کار آموزان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان برای شرکت در آزمون مهارتی معرفی شدند که ۶ هزار و ۱۷۸ نفر در آزمون موفق به کسب نمره قبولی شدند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی اظهار داشت: همچنین یک هزار و ۴۳۶ نفر از داوطلبان صنعت ساختمان در آزمون‌های مهارتی شرکت کردند که ۶۲۷ نفر از آن‌ها گواهینامه فنی و حرفه ای را دریافت کردند.
رسولی عنوان کرد: ۹۶۵ هزار نفر از متقاضیان دریافت پروانه کسب برای شرکت در آزمون‌های مهارتی معرفی شدند که ۸۳۵ نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان داشت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۱۸ مرحله آزمون برای کار آموزان مهارتی در استان برگزار شده است و سوم اسفند ماه نیز آزمون صنعت ساختمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
 ۱۵هزار کارآموز فنی وحرفه ای در مرکزی گواهینامه مهارت دریافت کردند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار