خبر/

تیم فوتبال ۹۰ ورزش ارومیه را از تک قطبی بودن خارج کرد

1398/10/26 - 11:30 - کد خبر: 12232 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ۹۰ ارومیه گفت: تیم۹۰ توانست ,ورزش ارومیه را از تک قطبی بودن خارج کند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، وحید بیاتلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: برخی از مسئولان ارومیه از هفته‌های قبل به شدت پیگیر مشکلات تیم 90 بوده و حمایت خود را اعلام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه رقم تزریق شده ناچیز است اما این امر سبب دلگرمی تیم است.
سرمربی تیم ۹۰ ارومیه با اشاره به اینکه باید قدردان موقعیت فعلی فوتبال ارومیه بود، افزود: موقعیت فوتبال اورمیه در حال حاضر بدون شک مرهون فعالیت چند ساله تک تک اعضای باشگاه ۹۰ است و این باشگاه توانسته ورزش اورمیه را از تک قطبی بودن خارج کند.
بیاتلو ادامه داد: این تیم باید بتواند پس از سال‌ها، سکوهای بتنی ورزشگاه تختی را مملو از جمعیت کند.
سرمربی تیم 90 ارومیه با اشاره به انتقالات اخیر این تیم، اظهار کرد: در حال حاضر عماد علیپور بازیکن اورمیه ای تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس تهران، یزدان عباسیان مهاجم سابق تیم‌های شاهین بوشهر، بهمن کامل مدافع میانی فصل قبل گل‌گهر سیرجان و سید مهدی اسلامی با عقد قراردادی به این تیم پیوسته اند، همچنین محمد عبادزاده با فسق قرار و بهنام رسومی‌نیا با کسب رضایت نامه از تیم 90 جدا شدند.
وی ضمن تشکر از هواداران تیم 90، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تیم ما سخت است که امیدوارم تماشاگران و اصحاب رسانه شرایط ما را درک کرده و از تیم توقع زیادی نداشته باشند و یقین داشته باشند که تیم ۹۰ با تمام وجود برای خوشحالی تماشاگران تلاش می کند.
انتهای پیام/
تیم فوتبال ۹۰ ورزش ارومیه را از تک قطبی بودن خارج کرد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار