رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی؛

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/برف در راه است

1398/10/26 - 11:20 - کد خبر: 12230 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از ورود سامانه بارشی جدید به استان از پنجشنبه شب خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سامانه بارشی که کلیه مناطق استان را در بر می‌گیرد موجب بارش برف و مه گرفتگی محورهای ارتباطی می‌شود اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در اثر فعالیت این سامانه بارشی شاهد کولاک برف در محورهای کوهستانی استان خواهیم بود اضافه کرد لغزندگی، کاهش دید، اختلال در تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی از مهمترین اثرات این سامانه بارشی است.
صابری با توصیه به مسافران و رانندگی که قصد تردد از محورهای ارتباطی استان دارند افزود: تا حد امکان از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت سفر تجهیزات ایمنی همراه زنجیر چرخ را رانندگان داشته باشند.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سامانه بارشی جدید در استان موجب بارندگی‌هایی طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در مناطق شمالی آذربایجان‌غربی خواهد شد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جوی آرام همراه با هوای سرد در استان استقرار داشت که از امروز پنج‌شنبه به میزان سه درجه سانتی‌گراد سردتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته چالدران سردترین شهر آذربایجان‌غربی با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود و دمای مرکز استان نیز در سردترین ساعت‌ها به ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.
انتهای پیام/
ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/برف در راه است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار